بزرگترین نسخه گلکسی S10 به نمایشگر 6.44 اینچی مجهز می شود

رسانه کلیک - تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده سامسونگ از سری S در فضای مجازی منتشر شده است. بزرگترین نسخه گلکسی S10 دارای نمایشگر 6.44 اینچی است.

بزرگترین نسخه گلکسی S10 به نمایشگر 6.44 اینچی مجهز می شود

در گذشته نه چندان دور گزارشی در اینترنت منتشر شده بود که بر اساس آن گلکسی S10 در سه نسخه روانه بازار می شود . در این گزارش به استفاده از نمایشگر 6.2 اینچی در بزرگترین نسخه گلکسی S10 اشاره شده بود. با این حال گزارش جدید خبر از استفاده از صفحه نمایش 6.44 اینچی در این دستگاه می دهد.

بزرگترین نسخه گلکسی S10 علاوه بر استفاده از نمایشگر 6.44 اینچی به دوربین اصلی سه گانه نیز مجهز می شود. در حال حاضر ارتباط میان اندازه صفحه نمایش و استفاده از دوربین اصلی سه گانه در این دستگاه مشخص نشده است ( گلکسی S10 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ).

این احتمال وجود دارد که سه سنسور مورد استفاده در گلکسی اس 10 نیاز به فضای زیادی داشته باشد. در همین راستا اندازه نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته افزایش پیدا می کند. در صورتی که سامسونگ به دنبال حفظ ابعاد نمایشگر این دستگاه در مقایسه با گلکسی S9 پلاس باشد باید ظرفیت باتری را کاهش دهد.

به نظر می رسد سامسونگ برای رفع این مشکل تصمیم گرفته نسخه مجهز به دوربین اصلی سه گانه را با نمایشگر بزرگتری توسعه دهد تا ظرفیت باتری کاهش پیدا نکند.

در گزارش جدید به نمایشگر 5.0 اینچی کوچک ترین نسخه پرچمدار آینده سامسونگ اشاره شده است. در کنار این دو نمونه شاهد عرضه نسخه ای با صفحه نمایش 5.8 اینچی به بازار نیز خواهیم بود. به نظر می رسد سامسونگ در کوچک ترین نسخه گلکسی اس 10 از نمایشگر تخت استفاده کند.

این مدل از دوربین اصلی تکی بهره می برد. دو نسخه دیگر گلکسی S10 دارای نمایشگر خمیده خواهند بود و به ترتیب به دوربین اصلی دوگانه و سه گانه مجهز می شوند.

ارسال نظر