نمونه اولیه گلکسی S10 بدون حاشیه نمایشگر به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک – سامسونگ از هم اکنون در حال توسعه پرچمدار آینده خود از سری گلکسی S است. به تازگی یک افشاگر تصویری از نمونه اولیه گلکسی S10 منتشر کرده است.

نمونه اولیه گلکسی S10 بدون حاشیه نمایشگر به نمایش گذاشته شد

در حالی که سامسونگ در آینده نزدیک از گلکسی نوت 9 رونمایی خواهد کرد، شاهد افشای اطلاعاتی در رابطه با گلکسی S10 در فضای مجازی هستیم. در گذشته چندین گزارش در رابطه با گلکسی اس 10 در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش ها پرچمدار آینده سامسونگ از سری گلکسی S دارای حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود است. به تازگی حساب کاربری IceUnivese تصویری از نمونه اولیه گلکسی S10 را منتشر کرده که دستگاهی بدون حاشیه صفحه نمایش را نشان می دهد.

در حالی که این حساب کاربری اشاره مستقیمی به نام گلکسی اس 10 نکرده است، عبارت «Beyond» را برای توصیف این سبک طراحی مورد استفاده قرار داده است. سامسونگ پرچمداران آینده خود را با این کدنام توسعه می دهد ( گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ).

بنابر تصویر منتشر شده از نمونه اولیه گلکسی S10 به نظر می رسد که سامسونگ به دنبال تغییر در نمایشگر بی کران مورد استفاده در گوشی های هوشمند خود است.

در این تصویر گلکسی اس 10 فاقد برش نمایشگر است. در حال حاضر بسیاری از پرچمداران اندرویدی بازار همانند ال جی جی 7 تین کیو و شیائومی می 8 از بریدگی صفحه نمایش بهره می برند.

در گذشته شایعات به تجهیز گلکسی S10 به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر اشاره کرده بودند. در این تصویر پرچمدار آینده سامسونگ فاقد سنسور در بخش جلویی خود است بنابراین احتمال دارد که این برند کره ای سنسورهای مورد نیاز را به زیر صفحه نمایش منتقل کرده باشد.

بر اساس شایعات این دستگاه به نمایشگر 6.2 اینچی با امکان انتشار صدا مجهز می شود که با استفاده از ارتعاش صدا را به کاربر منتقل می کند. به احتمال زیاد قدرت این اسمارت فون را پردازنده اسنپدراگون 855 تامین می کند و در ماه ژانویه سال آینده میلادی از آن رونمایی می شود.

ارسال نظر