مشخصات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 خبرساز شد

رسانه کلیک - سامسونگ سال آینده از پرچمداران سری گلکسی S10 رونمایی می کند. به تازگی مشخصات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 به اینترنت راه پیدا کرده است.

مشخصات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 خبرساز شد

سامسونگ قصد دارد پرچمدار آینده خود را با یک ویژگی جذاب معرفی کند. این کمپانی کره ای قصد رونمایی از سه گوشی هوشمند از سری گلکسی اس 10 دارد. یکی از نسخه های گلکسی S10 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

این شرکت در گذشته نه چندان دور از اولین گوشی هوشمند خود مجهز به دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرد و در آینده نیز اولین اسمارت فون خود با دوربین اصلی چهارگانه را در معرض دید عموم قرار می دهد.

هواوی در اوایل سال جاری میلادی از گوشی P20 پرو مجهز به دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرده بود. ال جی پرچمدار آینده خود، گوشی V40 ThinQ را به دوربین اصلی سه گانه مجهز می کند. با توجه به این موضوع استفاده از دوربین اصلی سه گانه در گلکسی S10 طبیعی به نظر می رسد.

به تازگی مشخصات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس اطلاعات جدید، دوربین این گوشی کره ای به سنسورهای 12، 16 و 13 مگاپیکسلی مجهز می شود.

سنسور 12 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند دارای دریچه دیافراگم دوگانه است. سنسور 16 مگاپیکسلی این دستگاه دارای زاویه دید عریض بوده ولی فاقد فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال است. سنسور 13 مگاپیکسلی گلکسی S10 از دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می برد. این سنسور دارای OIS و فوکوس خودکار است.

دوربین دوگانه و یا سه گانه کیفیت بالاتر تصاویر ثبت شده را تضمین نمی کند. گوگل پرچمداران سال گذشته خود، پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را با دوربین اصلی تکی معرفی کرد. تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی های هوشمند کیفیت بسیار بالایی دارند. شایعات به استفاده از دوربین اصلی تکی در پرچمداران سال جاری میلادی این شرکت اشاره می کنند.

ارسال نظر