سامسونگ گلکسی S7 Edge آتش گرفت!

رسانه کلیک - گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge دچار حریق شد. به نظر می رسد سرنوشت کمپانی سامسونگ با آتش گرفتن محصولاتش گره خورده باشد.

سامسونگ گلکسی S7 Edge آتش گرفت!

چند هفته پیش گوشی گلکسی نوت 9 آتش گرفت. صاحب این دستگاه اعلام کرده بود در ابتدا دود غلیظی از گلکسی نوت 9 متصاعد شده و سپس این دستگاه آتش گرفته است ( گلکسی نوت 9 در کیف یک خانم خود به خود آتش گرفت؛ تکرار تجربه تلخ گذشته ).

کمپانی سامسونگ با مشکل آتش گرفتن محصولات خود آشنایی کامل دارد. نزدیک به دو سال پیش این کمپانی کره ای به علت انفجار گلکسی نوت 7 مجبور شد در ابتدا آن ها را فراخوانی و سپس تولید و فروششان را متوقف کرد.

بر اساس گزارش جدیدی که در اینترنت منتشر شده، یک گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge آتش گرفته است. صاحب این دستگاه اعلام کرده قصد استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود را داشته است.

این گوشی هوشمند در ابتدا هنگ کرده و سپس خاموش شده است. تلاش های صاحب این دستگاه برای روشن کردن مجدد آن بی نتیجه بوده و بر اساس گفته وی، گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge بعد از چند ثانیه آتش گرفته است.

[lightgallery images="190683,190684,190682"]

صاحب این محصول به یکی از مراکز سامسونگ مراجعه می کند. کارمندان این مرکز به علت اتمام تاریخ گارانتی دستگاه، اقدامی را برای وی انجام نمی دهند. این فرد توییتی را برای خدمات مشتری سامسونگ ارسال می کند و این کمپانی در کشور مراکش از وی معذرت خواهی می کند.

سامسونگ اعلام کرده به این فرد یک دستگاه گلکسی S9 اعطا می کند، البته برای دریافت این دستگاه باید تمامی مطالب از شبکه های اجتماعی حذف شود. سامسونگ به این علت که شاید فرد دیگری چنین ادعایی را مطرح کند، خواهان حذف پست ها از شبکه های اجتماعی شده است.

گلکسی اس 7 اج یکی از محصولات محبوب سامسونگ محسوب می شود که در بازار فروش مناسبی را تجربه کرده است. به نظر می رسد مشکل آتش گرفتن در این محصول بسیار نادر باشد.

ارسال نظر