گلکسی S7 و S7 Edge در اواسط ماه مه بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می کنند

رسانه کلیک - کمپانی سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده که بروزرسانی اندروید اوریو را برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در اواسط ماه مه عرضه می کند.

گلکسی S7 و S7 Edge در اواسط ماه مه بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می کنند

تنها چند هفته تا عرضه اندروید اوریو 8.0 برای پرچمداران دو سال گذشته سامسونگ زمان باقی مانده است. در گذشته نه چندان دور وب‌سایت سامسونگ در کشور ترکیه اعلام کرده بود که بروزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در اواسط ماه مه عرضه می شود.

اطلاعات منتشر شده توسط این وب‌سایت از سوی بسیاری از کاربران معتبر شناخته نشد چرا که قبل از آن برخی از شایعات به این تاریخ اشاره کرده بودند ( معرفی هفت ویژگی اندروید ۷ در گوشی های گلکسی S7 و S7 Edge ).

شرکت ها قبل از ارائه بروزرسانی برای چندین بار آن را مورد بررسی قرار می دهند و مشکلات موجود در آن را رفع می کنند. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است باید منتظر عرضه بروزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در اواسط ماه مه باشیم.

سامسونگ در پستی که برای کاربران کره ای اپلیکیشن Members ارسال کرده برنامه خود برای بروزرسانی اندروید اوریو را در اختیار کاربران قرار داده است. در برنامه مربوط به بروزرسانی اندروید اوریو نام دو دستگاه گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge نیز به چشم می خورد.

بنابر گفته سامسونگ این شرکت کره ای تمام تلاش خود را می کند تا بروزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را تا اواسط ماه مه عرضه کند. در صورتی که در نسخه نهایی مشکلاتی ایجاد شود، عرضه این نسخه با تاخیر همراه خواهد بود.

علاوه بر گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge انتظار می رود که سه محصول دیگر سامسونگ نیز در نیمه اول سال جاری میلادی بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت کنند. گلکسی A5 نسخه 2017، گلکسی A7 نسخه 2017 و گلکسی Tab S3 این دستگاه ها را تشکیل می دهند.

ارسال نظر