گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به صورت جهانی عرضه شدند

رسانه کلیک - گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس که در کنگره جهانی موبایل معرفی شده بودند از امروز به صورت جهانی عرضه شدند.

گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به صورت جهانی عرضه شدند

از امروز گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به صورت جهانی به بازار عرضه شدند. سامسونگ از این دو پرچمدار خود در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی کرده بود ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ). در حالی که این دو دستگاه از زبان طراحی مشابه ای با نسل گذشته خود بهره می برند، سامسونگ تغییرات کوچکی را در آن ها ایجاد کرده است ( مقایسه گلکسی S9 با گلکسی S8؛ چه چیزهایی تغییر کرده است؟ ).

گوشی های گلکسی S9 و S9 پلاس با توجه به منطقه ای که در آن عرضه می شوند قدرت خود را توسط پردازنده اسنپدراگون 845 و یا اگزینوس 9810 تامین می کنند. دوربین مورد استفاده در این محصولات از دریچه دیافراگم دوگانه بهره می برند و همچنین به اسپیکرهای استریو تیون شده توسط AKG مجهز شده اند ( دوربین گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس چه ویژگی هایی دارد؟ ).

سامسونگ برای این دو محصول خود قابلیت جدیدی را در نظر گرفته که AR Emojis نام دارد. توسط این ویژگی کاربران می توانند ایموجی های انیمیشنی خود را بسازند. در گذشته شاهد عرضه قابلیت مشابه ای توسط اپل با نام Animoji برای آیفون ایکس بوده ایم که البته در محصول اپل از چهره حیوانات و ربات استفاده شده است.

این شرکت کره ای در گذشته اعلام کرده بود که این دستگاه ها از امروز به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی می شوند. از یک هفته قبل از عرضه رسمی کاربران قادر به پیش خرید این محصولات بودند، البته برخی کاربران زودتر از امروز به دستگاه خود دسترسی پیدا کرده بودند.

گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به ترتیب با قیمت های 739 و 869 پوند در کشور انگلستان عرضه شده اند. در هند این قیمت ها برای نسخه های پایه این دو دستگاه برابر با 57,900 و 64,900 روپیه است که در نمونه های 256 گیگابایتی به 65,900 و 72,900 روپیه افزایش می یابد.

در برخی کشورها این دستگاه ها با هدایا در اختیار کاربران قرار می گیرد که برای مثال می توان به عرضه کارت حافظه خارجی همراه این محصولات توسط برخی فروشگاه های آنلاین در هند اشاره کرد.

ارسال نظر