دوربین گلکسی S9 پلاس رکورد زد؛ کسب بالاترین امتیاز در DxOMark

رسانه کلیک - سامسونگ امسال گلکسی S9 پلاس را به دوربین دوگانه مجهز کرد. این دستگاه به تازگی توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته است. دوربین گلکسی اس 9 پلاس توانست در این مرجع بالاترین امتیاز را از آن خود کند.

دوربین گلکسی S9 پلاس رکورد زد؛ کسب بالاترین امتیاز در DxOMark

در صنعت گوشی های هوشمند تولیدکنندگان مختلف سعی می کنند تا ویژگی های موجود در محصولات خود را بهبود دهند. دوربین را باید یکی از بخش هایی دانست که هر ساله با بهبودهای تقریبا زیادی همراه است. به تازگی دوربین گلکسی اس 9 پلاس توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و لقب بهترین دوربین در دنیای گوشی های هوشمند را کسب کرده است ( دوربین گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس چه ویژگی هایی دارد؟ ).

قبل از بررسی دوربین گلکسی اس 9 پلاس توسط DxOMark، نماینده گوگل لقب برترین دوربین را به خود اختصاص داده بود. در حالی که در سایت DxOMark به ترتیب گلکسی اس 9 پلاس، گوگل پیکسل 2 و آیفون X در رتبه های اول تا سوم قرار دارند، Consumer Reports دوربین آیفون ایکس را بهترین نمونه در صنعت گوشی های هوشمند می داند.

دوربین گلکسی اس 9 پلاس

اختلاف نظر میان DxOMark و Cosumer Reports مربوط به نحوه بررسی دوربین توسط این دو مرجع است. DxOMark در رابطه با دوربین گلکسی اس 9 پلاس اعلام کرده است:

گلکسی اس 9 پلاس در بخش دوربین ضعف خاصی ندارد. در بخش های فیلم برداری نیز محصول سامسونگ عملکرد بسیار خوبی را از خود در تمامی شرایط نوری نشان می دهد. در بخش زوم و ثبت تصاویر بوکه نیز گلکسی اس 9 پلاس کارایی بالایی دارد. در حالت کلی خریداران نمی توانند به دوربین این دستگاه ایراد خاصی وارد کنند. سامسونگ قدم محکمی را برای سال 2018 برداشته و باید منتظر شرکت های دیگر و رقابت میان آن ها بود.

این احتمال وجود دارد که برخی کاربران نتایج بررسی DxOMark را قبول نداشته باشند ولی بدون هیچ شکی دوربین گلکسی اس 9 پلاس کیفیت بسیار بالایی دارد. با توجه به محصولات گذشته سامسونگ می توان به راحتی به این موضوع پی برد. دوربین این گوشی هوشمند از ویژگی دریچه دیافراگم دوگانه بهره می برد.

ارسال نظر