آپدیت نرم افزاری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از راه رسید

رسانه کلیک - پرچمداران جدید سامسونگ به تازگی در فروشگاه ها عرضه شده اند و حالا شاهد ارائه اولین آپدیت نرم افزاری گلکسی اس 9 و S9 پلاس هستیم.

آپدیت نرم افزاری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از راه رسید

همانطور که روز گذشته به اطلاع شما رساندیم، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به صورت جهانی عرضه شدند . امروز تیم نرم افزاری سامسونگ اقدام به ارائه آپدیت نرم افزاری برای این دو گوشی کرد و این بدان معناست که اگر محصولات جدید کهکشانی را خریداری نمایید، می توانید همان لحظه آپدیت جدید را نصب کنید.

در این به روز رسانی هیچ تغییری صورت نگرفته و ویژگی خاصی به گوشی گلکسی اس 9 و اس ۹ پلاس اضافه نمی شود و تنها شاهد رفع ایرادات نرم افزاری و بهبود و پایداری قابلیت تشخیص چهره و سیستم عامل هستیم.

در بررسی هایی که صورت گرفته، مشکل پیش آمده در هنگام تست بنچمارک Vukan برطرف شده، اما ایرادی که در گیم پلی وجود داشت، همچنان به قوت خود باقی است.

آپدیت نرم افزاری گوشی گلکسی اس 9

در کشور آمریکا، گوشی هایی که با پردازنده اسنپدراگون 845 عرضه شده اند، این آپدیت را دریافت کرده اند، اما اثری از آپدیت امنیتی ماه مارس نیست و این در حالی است که اسمارت فون های دارای پردازنده Exynos، اول مارس یک آپدیت امنیتی را دریافت کردند. این موضوع را می توان از جمله اقدامات عجیب سامسونگ به حساب آورد.

آپدیت نرم افزاری گلکسی اس 9 دارای حجم 242.70 و برای گلکسی اس 9 پلاس نیز 242.92 مگابایت و شماره ساخت آنها نیز برای اسمارت فون های با پردازنده اسنپدراگون به ترتیب G960U1UEU1ARBG و G965U1UEU1ARBG است. اگر گوشی شما از پردازنده Exynos بهره می برد، شماره ساخت به ترتیب عبارتست از G960FXXU1ARC4 و G965FXXU1Arc4.

چطور آپدیت نرم افزاری گلکسی اس 9 را نصب کنیم؟

برای چک کردن این موضوع، مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد اپلیکیشن Settings شوید.
  2. روی Software update ضربه بزنید.
  3. گزینه Download updates manually را انتخاب کنید. حالا کمی منتظر مانده، سپس آپدیت نرم افزاری را دانلود و نصب کنید.

آپدیت نرم افزاری گوشی گلکسی اس 9

در نهایت اگر از کهکشانی های جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 9 یا S9 پلاس استفاده می کنید، لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر