گوشی گلکسی S9 پلاس نتیجه تست باتری را به آیفون X واگذار کرد!

رسانه کلیک - گوشی گلکسی S9 پلاس سامسونگ با وجود بهره گیری از باتری بزرگ تر، نتوانست در مقابل آخرین پرچمدار شرکت اپل، یعنی آیفون X از خود مقاومت نشان دهد.

گوشی گلکسی S9 پلاس نتیجه تست باتری را به آیفون X واگذار کرد!

پرچمداران کهکشانی سامسونگ به تازگی معرفی و عرضه شده اند و مدتی است که خریداران در حال استفاده از آنها هستند. اما ممکن است برخی افراد هنوز در حال دو دوتا چهارتا کردن برای خرید این محصولات باشند؛ لذا بد نیست تا نتیجه آخرین تست باتری گوشی گلکسی S9 پلاس که قدرتمند ترین اندرویدی تولید شده توسط سامسونگ است را با هم مرور کنیم.

در آزمایش تست باطری گوشی ها که توسط وبسایت PhoneArena صورت گرفته، علیرغم بهره گیری از باتری بزرگتر در گوشی Galaxy S9 پلاس، متأسفانه عملکرد خوبی از آن شاهد نبودیم و کهکشانی های جدید سامسونگ در مقابل پرچمداران جدید اپل حرفی برای گفتن نداشتند.

گوشی های گلکسی S9 و اس 9 پلاس به ترتیب از باتری های 3000 و 3500 میلی آمپر ساعتی بهره مند هستند و این در حالی است که آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس اپل به ترتیب به باتری 2716 و 2691 میلی آمپر ساعتی مجهز هستند.

Galaxy S9 و اس 9 پلاس در استفاده مداوم توانستند به ترتیب 7 ساعت و 23 دقیقه و 8 ساعت و 5 دقیقه دوام بیاورند و در مقابل، آیفون 10 توانست رکورد 8 ساعت و 41 دقیقه ای را از خود بر جای بگذارد. شایان ذکر است که دیگر پرچمدار اپل یعنی آیفون 8 پلاس با دوام 10 ساعت و 35 دقیقه ای در جایگاهی بالاتر از برادر خود ایستاد.

در تصویر زیر می توانید مقایسه کامل میان باتری گوشی های مختلف را مشاهده کنید:

گوشی گلکسی S9 پلاس

بد نیست بدانید که گوشی گلکسی S9 پلاس سامسونگ در کنار بهره گیری از باتری با ظرفیت بیشتر، به نمایشگر بزرگتری نسبت به محصولات اپل نیز مجهز است.

آیفون X که از نمایشگر 5.8 اینچی (برابر با Galaxy S9) بهره می برد، دارای رزولوشن پایین تری نسبت گوشی یاد شده (2436 × 1125 در مقابل 2960 × 1440) است.

چنین فاکتورهایی را مسلما باید در هنگام مقایسه تست باتری دستگاه های مختلف در نظر بگیریم و کم و کاستی های محصولات سامسونگ را می توان تا حدودی به همین دلیل دانست.

در هر صورت با وجود اینکه تست های مختلف باتری می تواند نشان دهنده توانایی اسمارت فون های مختلف باشد، اما استفاده کاربران از گوشی ها را نیز باید در این موضوع دخیل بدانیم، چرا که همه افراد از تلفن های هوشمند خود مانند یکدیگر استفاده نمی کنند.

ارسال نظر