سبک طراحی گوشی گلکسی X سامسونگ در پتنت جدید لو رفت!

رسانه کلیک - شایعات مختلف حاکی از آن است که گوشی گلکسی X همزمان با گلکسی S10 به دنیای تکنولوژی معرفی می شود. طراحی این محصول در تصاویر جدید نمایان شده است.

سبک طراحی گوشی گلکسی X سامسونگ در پتنت جدید لو رفت!

یکی از مولفه های اصلی گوشی گلکسی X را می توان منعطف بودن آن دانست. بر اساس اخبار و شواهد موجود، ظاهرا مسئولان سامسونگ قصد دارند این محصول جذاب خود را در کنار گلکسی اس 10 معرفی کنند. روز پنجم جولای پتنتی از سوی شرکت سامسونگ تحت عنوان «Bendable user terminal device and displaying thereof» به اینترنت راه پیدا کرد که حکایت از یک محصول با صفحه نمایش تاشو دارد. بد نیست بدانید گواهی ثبت اختراع یاد شده اول مارس 2018 توسط این شرکت کره ای به ثبت رسیده است.

سبک طراحی این گوشی به یک محصول با نمایشگر تاشو اشاره می کند. صفحه نمایش این گوشی هوشمند در حالت باز بودن به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد و اگر ذره ای آن را به داخل خم کنید، تنها حدود 40 درصد از نمایشگر در دسترس خواهد بود. سنسور خم شدگی نمایشگر مسئولیت شناسایی تا شدن صفحه نمایش را بر عهده دارد.

[lightgallery images="179008,179009,179010,179011,179012"]

با لمس پشت بدنه دستگاه، قسمت بالایی نمایشگر فعال شده و مانند یک صفحه نمایش همیشه روشن فعالیت می کند. در صورت وارد کردن فشار بیشتر به قسمت پشتی بدنه گوشی، کل نمایشگر روشن می شود.

تولید گوشی گلکسی X به صورت تاشو، مشکلات خاص خود را به همراه خواهد داشت. چرا که علاوه بر نمایشگر، کلیه جزئیات آن نیز باید قابل انعطاف باشد. به همین دلیل مدت زیادی است که طراحان و مهندسان سامسونگ مشغول کار روی این پروژه هستند تا مشکلات یاد شده را حل کنند. باتری های منعطف این شرکت اخیرا معرفی شد.

پیش بینی می شود گوشی گلکسی X به صورت محدود و در همایش جهانی موبایل (MWC 2019) به دنیای تکنولوژی معرفی می شود.

ارسال نظر