رابط کاربری گلکسی نوت 9 قابلیت شخصی سازی بالایی دارد

رسانه کلیک - سامسونگ در آینده نه چندان دور از فبلت پرچمدار خود رونمایی می کند. بر اساس گزارشی جدید رابط کاربری گلکسی نوت 9 قابلیت شخصی سازی بالایی خواهد داشت.

رابط کاربری گلکسی نوت 9 قابلیت شخصی سازی بالایی دارد

نزدیک به دو سال پیش شرکت سامسونگ اپلیکیشن Good Lock را در اختیار کاربران قرار داد تا قادر به شخصی سازی بیشتر رابط کاربری تاچ‌ویز (سامسونگ اکسپرینس) باشند. رابط کاربری سامسونگ در مقایسه با اندروید خام تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

سامسونگ اپلیکیشن Good Lock را برای اندروید مارشمالو توسعه داده بود بنابراین با عرضه اندروید نوقا این برنامه غیر قابل استفاده شد. بر اساس گزارشی جدید به نظر می رسد این اپلیکیشن برای گلکسی نوت 9 عرضه شود ( رنگ های گلکسی نوت 9 فاش شد؛ عرضه جدیدترین فبلت سامسونگ در پنج رنگ مختلف ).

چند روز پیش سامسونگ نسخه بروزرسانی شده این اپلیکیشن را در کره جنوبی عرضه کرد. در حالی که این برنامه برای کره جنوبی در نظر گرفته شده است، کاربران XDA توانستند آن را در دیگر نقاط جهان نیز مورد استفاده قرار دهند.

انتظار می رود نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن Good Lock در هفته های آینده به صورت جهانی عرضه شود و کاربران بیشتری قادر به استفاده از آن باشند. این احتمال وجود دارد که رابط کاربری گلکسی نوت 9 مجهز به این اپلیکیشن باشد و در ماه آگوست در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کاربران توسط اپلیکیشن Good Lock می توانند رابط کاربری سامسونگ را شخصی سازی کنند. برای مثال صاحبان دستگاه های سامسونگ قادر به تغییر نحوه نمایش «برنامه های اخیر» هستند.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد که رنگ نوتیفیکیشن ها را تغییر دهند و Edge Lighting را شخصی سازی کنند. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان ایجاد تغییرات در لاک اسکرین است.

برنامه Good Lock از قابلیت Edge Touch بهره می برد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که میزان حساسیت لبه ها را در نقاط مورد نظر خود تغییر دهند. در حال حاضر نسخه جدید Good Lock در کره جنوبی عرضه شده است. انتظار می رود رابط کاربری گلکسی نوت 9 میزبان این برنامه باشد و پس از معرفی این دستگاه شاهد عرضه جهانی Good Lock باشیم.

ارسال نظر