پتنت جدید سامسونگ خبر از برش نمایشگر در گلکسی S10 می دهد

رسانه کلیک - پتنت جدید سامسونگ به توسعه دستگاهی با برش نمایشگر توسط این شرکت اشاره می کند. این احتمال وجود دارد که گلکسی S10 به این ویژگی مجهز شود.

پتنت جدید سامسونگ خبر از برش نمایشگر در گلکسی S10 می دهد

به نظر می رسد روزانه شرکت های بیشتری به استفاده از بریدگی در نمایشگر دستگاه های خود علاقه نشان می دهند. در حالی که شرکت اسنشال اولین گوشی هوشمند خود را به این ویژگی مجهز کرد، اپل با معرفی آیفون ایکس برش نمایشگر را به محبوبیت رساند.

در حال حاضر چندین گوشی هوشمند اندرویدی به برش نمایشگر مجهز هستند. شرکت هواوی به تازگی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرده است که از این سبک طراحی بهره می برند. شرکت وان پلاس در آینده گوشی وان پلاس 6 را معرفی می کند که به همراه برش نمایشگر در دسترس خریداران قرار می گیرد ( تصویر رسمی گوشی وان پلاس 6 از برآمدگی بالای نمایشگر خبر می دهد).

در میان شرکت های اندرویدی، سامسونگ تصمیم گرفته است که محصولات خود را با قابلیت نمایشگر بی کران (Infinity Display) روانه بازار کند. این کمپانی کره ای از سال گذشته و با معرفی گلکسی S8 و S8 پلاس از این زبان طراحی در پرچمداران خود استفاده می کند. با این وجود پتنت جدید سامسونگ خبر از برش نمایشگر در محصولات آینده این کمپانی می دهد.

سامسونگ به تازگی دو پتنت جدید به ثبت رسانده است که احتمال می رود یکی از آن ها در گلکسی S10 مورد استفاده قرار بگیرد ( سامسونگ گلکسی اس 10 از مشخصات تا قیمت ). پتنت اول یک دستگاه را مجهز به برش نمایشگر نشان می دهد که این بریدگی میزبان دوربین سلفی و سنسورهای مختلف است.

علاوه بر این پتنت جدید سامسونگ، شاهد حضور پتنت دیگری نیز از این برند هستیم. پتنت دوم دستگاهی را بدون هیچ گونه حاشیه نمایشگر نشان می دهد.

دستگاه موجود در پتنت دوم از یک دوربین اصلی بهره می برد و در آن خبری از سنسور اثر انگشت نیست. این موضوع به معنای تعبیه این اسکنر در زیر نمایشگر است. با توجه به عدم حضور دوربین سلفی در پتنت دوم، این احتمال وجود دارد که دوربین سلفی نیز به زیر صفحه نمایش منتقل شود.

ارسال نظر