گوشی های سامسونگ بیشترین فروش را در سه ماهه اول 2018 تجربه کردند

رسانه کلیک - بنابر آماری که به تازگی در اینترنت منتشر شده است اسمارت فون های سامسونگ بیشترین فروش را در سه ماهه اولیه 2018 داشته اند.

گوشی های سامسونگ بیشترین فروش را در سه ماهه اول 2018 تجربه کردند

اخیرا گزارشی از سوی Counterpoint منتشر شده است که بر اساس آن، اسمارت فون های سامسونگ در سه ماهه اولیه سال 2018 بیشترین فروش را در بازار تجربه کرده اند. این برند کره ای در این بازه زمانی توانسته بیشترین تعداد دستگاه را در مقایسه با دیگر شرکت ها روانه بازار کند.

سامسونگ در سه ماهه اولیه 2018 موفق به فروش 78 میلیون گوشی هوشمند شده است که خبر از سهم 22 درصدی این کمپانی از فروش 360 میلیون اسمارت فون در این بازه زمانی می دهد.

اپل در این بازه زمانی توانسته 52.2 میلیون دستگاه در بازار به فروش برساند. این میزان فروش سهمی برابر با 15 درصد برای اپل به ارمغان آورده و آن را در مقام دوم قرار داده است. هواوی در همین محدوده زمانی سهمی برابر با 11 درصد را به نام خود ثبت کرده است که محصولات این شرکت و همچنین برند آنر را شامل می شود.

در بازارهای آسیایی سه شرکت هواوی، شیائومی و سامسونگ سهمی یکسان و برابر با 13 درصد داشته اند و اپل نیز با سهم 12 درصدی خود در مقام پنجم قرار گرفته است. در آمریکای شمالی اپل با سهم 38 درصدی خود در مقام اول قرار دارد و سامسونگ نیز با سهم 27 درصد در مقام دوم است.

در بازارهای اروپایی سامسونگ و اپل به ترتیب با سهم 33 و 20 درصدی خود در مقام های اول و دوم قرار گرفته اند. فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه اولیه 2018 در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی کاهشی برابر با 3 درصد را تجربه کرده است.

در این بازه اپل و سامسونگ با کاهش 3 درصدی فروش مواجه شده اند. شیائومی رشد فوق العاده ای را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده است و فروش آن رشدی 101 درصدی داشته است.

در حالی که شیائومی در سه ماهه اولیه 2017 موفق به فروش 13.4 میلیون گوشی هوشمند شده بود، در سه ماهه اولیه سال جاری میلادی موفق به فروش 27 میلیون اسمارت فون شده است.

سامسونگ در این بازه زمانی موفق به کسب سهمی برابر با 17 درصد از فروش تلفن های همراه در سراسر جهان شده و در مقام اول قرار گرفته است. در همین محدوده زمانی اپل با سهم 11 درصدی خود مقام دوم را تصاحب کرده است.

ارسال نظر