پشتیبانی سامسونگ از گلکسی S6 و اس 6 اج به آخر خط رسید!

رسانه کلیک - بعد از سه سال، سامسونگ به پشتیبانی از دو گوشی گلکسی S6 و اس 6 اج پایان داد. اما گلکسی اس 6 اج پلاس و S6 اکتیو همچنان تحت پوشش این شرکت کره ای باقی مانده اند.

پشتیبانی سامسونگ از گلکسی S6 و اس 6 اج به آخر خط رسید!

همانطور که به یاد دارید، گوشی گلکسی S6 اج در زمان خود دارای نوآوری های خاصی بود که با طراحی لبه های خمیده خود، علاقمندان زیادی را جذب کرد. از لحاظ بدنه نیز اولین اسمارت فون تولید شده توسط سامسونگ بود که از ترکیب آلومینیوم و شیشه در بدنه بهره می برد.

در حال حاضر و در دنیایی که اکثر تلفن های هوشمند با طول عمر حداکثر دو ساله همراه هستند، به نظر می رسد که پشتیبانی سه ساله از گوشی های گلکسی S6 و اس 6 اج توسط سامسونگ را می توان یک مورد نادر به حساب آورد.

از این پس پشتیبانی شرکت کره ای یاد شده از این دو محصول پایان یافته و دارندگان Galaxy اس 6 و S6 Edge دیگر آپدیت های نرم افزاری یا امنیتی را دریافت نخواهند کرد. به معنای دیگر، این دو اسمارت فون تا ابد روی سیستم عامل اندروید نوقا با آپدیت امنیتی ماه فوریه سال 2018 باقی خواهند ماند.

اما نکته ای که قابل توجه به نظر می رسد، این است که مسئولان سامسونگ هنگام حذف دو گوشی اشاره شده، گلکسی S6 Edge پلاس و S6 اکتیو را نیز به همراه آنها حذف کردند، اما بلافاصله مجددا به لیست دستگاه های پشتیبانی شده بازگشتند. از آنجا که این دو تلفن هوشمند مدت کوتاهی پس از اس 6 و S6 Edge عرضه شدند، لذا باید منتظر حذف زودهنگام آنها از چرخه آپدیت های نرم افزاری و امنیتی باشیم.

اگر از این دو محصول پرفروش سامسونگ استفاده می کنید، نظر شما در مورد این اقدام چیست و آیا حاضر هستید تا دستگاه خود را به دلیل عدم آپدیت با مدل های جدیدتر جایگزین کنید؟

ارسال نظر