تصاویر گوشی سامسونگ W2019 به طراحی عجیب آن اشاره دارد

رسانه کلیک - تصاویر گوشی سامسونگ W2019 توسط TENAA در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی تاشو از دوربین اصلی دوگانه و طراحی عجیبی برخوردار است.

تصاویر گوشی سامسونگ W2019 به طراحی عجیب آن اشاره دارد

سامسونگ در دسامبر سال گذشته میلادی از گوشی تاشو W2018 مجهز به سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. بر اساس گزارش هایی که به تازگی از کشور کره جنوبی در اینترنت منتشر شده، سامسونگ به دنبال معرفی گوشی W2019 در اواخر سال جاری میلادی است.

امروز تصاویر گوشی سامسونگ W2019 توسط TENAA در فضای مجازی منتشر شده است. بخش جلویی این دستگاه را نمایشگر پوشانده است و در بخش پشتی آن دوربین اصلی دوگانه و فلاش LED خودنمایی می کند. نسل گذشته این محصول، سامسونگ W2018 دارای دوربین اصلی تکی است.

کاربر با باز کردن این دستگاه به نمایشگر دوم آن دسترسی پیدا می کند. در بخش بالایی نمایشگر داخلی این گوشی تاشو شاهد حضور دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه هستیم. طراحی این دستگاه تفاوت چندانی با نسل گذشته آن ندارد.

بر اساس گزارش های گذشته، گوشی سامسونگ W2019 دارای کدنام Lykan است. در روزهای گذشته این دستگاه موفق به کسب چندین تاییدیه شده است. این دستگاه دارای تاییدیه MIIT در کشور چین است. این دستگاه تاییدیه بلوتوث را نیز دریافت کرده که بر اساس آن، محصول آینده شرکت سامسونگ از بلوتوث نسخه 4.2 بهره می برد.

گوشی تاشو سامسونگ W2018 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم مجهز شده است. بر اساس شایعات، نسل جدید این گوشی دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 است.

سامسونگ در گذشته از گوشی گلکسی نوت 9 و گلکسی A9 2018 مجهز به 8 گیگابایت رم رونمایی کرده است ( سامسونگ گلکسی A9 2018 معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند جهان با 4 دوربین اصلی ). با توجه به این موضوع انتظار می رود گوشی تاشو W2019 در یک نسخه با 8 گیگابایت رم نیز روانه بازار شود. در حال حاضر زمان معرفی این دستگاه مشخص نیست.

ارسال نظر