گوشی های جدید سونی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شوند

رسانه کلیک - شرکت سونی به تازگی اعلام کرده در نمایشگاه IFA 2018 مراسمی را برگزار می کند. احتمالا در این مراسم با گوشی های جدید سونی ملاقات می کنیم.

گوشی های جدید سونی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شوند

بسیاری از شرکت های فعال در صنعت اسمارت فون ها در نمایشگاه IFA حضور دارند و از جدیدترین محصولات خود رونمایی می کنند. سونی در سال های گذشته با حضور در این نمایشگاه از جدیدترین گوشی های هوشمند خود رونمایی کرده است ( سونی اکسپریا XZ3 با 4 دوربین روانه بازار می شود ).

این کمپانی ژاپنی به تازگی اعلام کرده در این نمایشگاه حضور دارد. این شرکت از محصولات جدید خود در IFA 2018 رونمایی می کند. این احتمال وجود دارد که گوشی های جدید سونی در مراسم این شرکت در معرض دید عموم قرار بگیرند.

کنفرانس سونی در تاریخ 30 آگوست برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است؛ نمایشگاه IFA 2018 در تاریخ 30 آگوست تا 5 سپتامبر دایر است و شرکت ها محصولات خود را در آن به نمایش می گذارند ( اولین تصاویر واقعی اکسپریا XZ3 به فضای مجازی راه پیدا کرد ).

تصاویر اکسپریا XZ3

بسیاری از گزارش ها و شایعات به معرفی گوشی های جدید سونی در کنفرانس این شرکت اشاره می کنند. سونی در نمایشگاه IFA 2017 از گوشی XZ1 و XZ1 کامپکت به صورت رسمی رونمایی کرد. انتظار می رود در نمایشگاه امسال با گوشی های سری XZ3 سونی ملاقات کنیم.

در حالی که تا به امروز سونی اطلاعاتی را در رابطه با گوشی های آینده خود در اختیار رسانه قرار نداده است، شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با محصولات بوده ایم ( گوشی اکسپریا XZ3 مجهز به اندروید P در GFXBench حضور پیدا کرد ).

بر اساس شایعات پرچمدار آینده سونی به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می شود (هنوز این تراشه معرفی نشده است). در گذشته این دستگاه در گیک بنچ حضور پیدا کرده بود. سونی اکسپریا XZ3 با 8 گیگابایت رم در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز 3033 در بخش تک هسته ای و امتیاز 10992 در بخش چند هسته ای شده است.

ارسال نظر