احتمال استفاده از هوش مصنوعی در دوربین گوشی آینده سونی

رسانه کلیک - بر اساس گزارشی که به تازگی در رابطه با محصولات سونی منتشر شده است، دوربین گوشی آینده سونی به هوش مصنوعی مجهز می شود.

احتمال استفاده از هوش مصنوعی در دوربین گوشی آینده سونی

در گذشته نه چندان دور دوربین مورد استفاده در گوشی های هوشمند دارای ساختار ساده ای بودند و کاربران برای ثبت تصاویر خود تنها دکمه شاتر را لمس و یا فشار می دادند.

در حالی که دوربین گوشی های جدید نیز قادر به ثبت تصاویر هستند، نسبت به گذشته هوشمندتر شده اند. سازندگان دوربین گوشی های پرچمدار خود را به هوش مصنوعی مجهز می کنند تا کیفیت تصاویر افزایش پیدا کند.

به نظر می رسد دوربین گوشی آینده سونی به هوش مصنوعی مجهز می شود. این اطلاعات توسط پستی در وبلاگ بخش موبایل سونی منتشر شده است. در این پست سونی در رابطه با دوربین های مورد استفاده در گوشی اکسپریا XA2 اولترا سخن گفته است.

گوشی اکسپریا XA2 اولترا برای اولین بار در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید عموم قرار گرفت. این اسمارت فون دارای دو دوربین در بخش جلویی خود است.

در این پست که به نظر می رسد در حقیقت به صورت پرسش و پاسخ منتشر شده است، مصاحبه ای با Kensuke Mashita صورت گرفته است. این فرد به مدت 15 سال در بخش بازاریابی دوربین سونی فعالیت داشته است.

در این مصاحبه در رابطه با برنامه آینده سونی برای دوربین گوشی های هوشمند این کمپانی سوالی از Kensuke Mashita پرسیده شد. وی در پاسخ گفت:

من نمی توانم اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهم. با این حال احتمال استفاده از هوش مصنوعی در دوربین سلفی گوشی های هوشمند وجود دارد. ما در حال توسعه نسل آینده دوربین ها هستیم. نسل جدید فوق العاده است.

در حالی که هوش مصنوعی می تواند عملکرد دوربین گوشی های هوشمند را افزایش دهد، در رابطه با اهداف سونی اطلاعات دقیقی در دسترس ما قرار ندارد.

ارسال نظر