اکسپریا 10 II سونی با نمایشگر 6 اینچی OLED معرفی شد

رسانه کلیک - سونی از گوشی اکسپریا 10 II رونمایی کرد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 665، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

اکسپریا 10 II سونی با نمایشگر 6 اینچی OLED معرفی شد

سونی امروز علاوه بر پرچمدار جدید خود، اکسپریا 1 I I، از گوشی اکسپریا 10 II را نیز معرفی کرد ( سونی اکسپریا 1 II به همراه اکسپریا پرو معرفی شد ). این گوشی هوشمند میان رده برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 665 استفاده می کند که توسط 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد که شامل سنسور اصلی، اولترا واید و تله فوتو می شود.

در جلوی این دستگاه شاهد قرارگیری صفحه نمایش 6 اینچی OLED با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم. سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 12 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی تله فوتو با چیدمان عمودی روی پنل پشتی قرار گرفته است. سنسور تله فوتو قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد.


  • اکسپریا 10 II

  • اکسپریا 10 II

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. وزن اکسپریا 10 I I با وجود ابعاد بزرگتر کاهشی 10 درصدی را تجربه کرده است. علاوه بر این موضوع، ظرفیت باتری آن با افزایش 25 درصدی به 3600 میلی آمپر ساعت رسیده است. سونی موفق شده با افزایش ظرفیت باتری، ضخامت آن را کاهش دهد. روی پنل جلویی و پشتی آن از شیشه گوریلا گلس 6 استفاده شده است.

این گوشی هوشمند از بهار 2020 در اختیار خریداران قرار می گیرد، البته هنوز سونی قیمت آن را اعلام نکرده است. امکان سفارش آن در رنگ های سفید و مشکی وجود دارد.

ارسال نظر