احتمال معرفی سه گوشی هوشمند سونی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660

رسانه کلیک - شرکت سونی در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. بر اساس گزارش های اخیر، در این نمایشگاه سه گوشی هوشمند سونی با پردازنده اسنپدراگون 660 معرفی می شوند.

احتمال معرفی سه گوشی هوشمند سونی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660

سونی در نمایشگاه MWC 2018 حضور خواهد داشت. انتظار می رفت سونی در کنگره جهانی موبایل تنها از پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا XZ2 رونمایی کند ولی به لطف بنچمارک های منتشر شده، در این نمایشگاه از چندین گوشی هوشمند سونی پرده برداری خواهد شد ( گوشی سونی اکسپریا XZ2 در آینده نزدیک معرفی می شود ).

نام این دستگاه های جدید مشخص نشده ولی شماره مدل آن ها در دسترس ما قرار دارد. H41XX ،H31XX و H42XX شماره مدل این محصولات را تشکیل می دهند. تمامی این سه گوشی هوشمند سونی قدرت خود را توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کنند.

برخلاف پردازنده، این سه محصول در زمینه میزان حافظه اجرایی با هم تفاوت دارند. دو گوشی هوشمند به 3 گیگابایت رم و نمونه دیگر به 4 گیگابایت رم مجهز است. با توجه به شماره مدل ها این احتمال وجود دارد که H42XX نمونه ای از H41XX باشد، در این صورت تفاوت چندانی میان این دو محصول وجود نخواهد داشت.

اگرچه سونی تصمیم گرفته تا در برخی از بخش های بازار گوشی های هوشمند تمرکز کمتری داشته باشد، تعداد محصولات تولیدی این شرکت کاهش قابل توجهی نخواهد داشت. سونی با توسعه دستگاه های جدید به دنبال جذب کاربران بیشتر و فروش بالاتر است. در حال حاضر نمی توان در رابطه با این استراتژی سونی اظهار نظری کرد.

تا شروع نمایشگاه MWC 2018 کمتر از یک هفته زمان باقی مانده ولی در همین فاصله اندک نیز اطلاعات در رابطه با محصولاتی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت نیز فاش می شود. برای آشنایی با گوشی های هوشمند جدید سونی نباید انتظار زیادی بکشیم و در این نمایشگاه با آن ها ملاقات خواهیم کرد.

ارسال نظر