باتری اکسپریا XZ2 سونی فراتر از انتظارها ظاهر شد!

رسانه کلیک - همانطور که می دانید گوشی اکسپریا XZ2 سونی به تازگی عرضه شده است. در این مطلب می خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد باتری این گوشی هوشمند ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

باتری اکسپریا XZ2 سونی فراتر از انتظارها ظاهر شد!

مطمئنا اکثر کاربران دنیای تکنولوژی می دانند که باتری گوشی های سونی همواره به عنوان برگ برنده آنها به حساب می آمده و محصول جدید، یعنی اکسپریا XZ2 سونی نیز از این قضیه مستثنی نیست ( سونی از گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم رونمایی کرد؛ نمایشگر 4K و دوربین اصلی دوگانه ). نتایج تست و بررسی هایی که روی باتری این تلفن هوشمند انجام شده، در این مطلب عنوان می شود.

باتری اکسپریا XZ2 سونی روی کاغذ می توانست بهتر باشد

سونی بار دیگر کاری فوق العاده را انجام داده است. هیچ کس روی کاغذ، از باتری 3180 میلی آمپر ساعتی این اسمارت فون در کنار پردازنده اسنپدراگون 845، انتظار دوام یک روزه را ندارد. اما عمر مفید باتری و توانایی نگهداری شارژ گوشی اکسپریا XZ2 سونی در مصرف روزمره بی نظیر است.

این شرکت ژاپنی با تولید اکسپریا XZ1 و عمر مفید باتری فوق العاده اش، همه را متعجب کرد. حالا شاهد آن هستیم که این روند موفقیت آمیز در پرچمدار جدید سونی نیز ادامه پیدا کرده است. این تلفن هوشمند در استفاده روزانه قادر است تا 7 ساعت به صورت مداوم، نمایشگر خود را روشن نگه دارد که در صورت استفاده متعادل (عدم بهره گیری از شبکه های 4G و تنها استفاده از سرویس های تماس، پیام و شبکه های اجتماعی) می توانید بین 3 تا 4 روز عمر مفید باتری را از این دستگاه انتظار داشته باشید.

اکسپریا XZ2 سونی

سفرهای بین قاره ای با اکسپریا XZ2 سونی محدودیتی ندارد!

در بررسی های اولیه، این گوشی در طی 32 ساعت توانست 7 ساعت و 23 دقیقه نمایشگر روشن را در اختیار شخص کاربر بگذارد که این آمار فوق العاده است.

شخصی که به چین سفر کرده و این گوشی را با خود همراه داشته، توانسته در طول 26 ساعتی که شارژ باتری دستگاه دوام آورده، حدود 9 ساعت با گوشی کار کند و این دقیقا چیزی است که تولید کنندگان دیگر تلفن های هوشمند آن را در خواب می بینند. در طول این 9 ساعت کارهای زیادی از جمله تماشای فیلم به صورت آفلاین، استفاده از سیستم مسیریابی، پیام و شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلمبرداری در هنگام صعود و فرود هواپیما به انجام رسیده است.

شایان ذکر است که کلیه نتایج اشاره شده در بالا، در حالت عادی به دست آمده و تصور کنید اگر قابلیت Power Saving این گوشی نیز فعال شود، عملکرد این تلفن هوشمند تا چه اندازه بالاتر می رود.

اکسپریا XZ2 سونی

عملکرد باتری اکسپریا XZ2 سونی بر اساس بنچمارک PCMark

اکسپریا XZ2 سونی

تجهیز اکسپریا XZ2 سونی به سیستم شارژ سریع

پرچمدار جدید سونی به تکنولوژی شارژ سریع هوشمند مجهز است. این گوشی نه تنها مجهز به فناوری Quick Charge 3.0 است، بلکه در کنار آن به سیستمی مجهز است که عادت های شارژ‌ شدن را از کاربر آموزش می بیند! این بدان معناست که اگر شما این گجت را اواخر شب به شارژر متصل کرده و صبح بعد از بیدار شدن آن را از شارژ در می آورید، دستگاه این روند را آموزش دیده و به این ترتیب با پایین آوردن زمان شارژ دستگاه، آن را به گونه ای تنظیم کند که دقایقی قبل از بیدار شدن شما به پایان برسد. این موضوع باعث می شود تا عمر مفید باتری دستگاه بالا رفته و این قطعه سخت افزاری در بهترین شرایط نگهداری شود.

اکسپریا XZ2 سونی

جمع بندی

سونی بار دیگر اثبات کرد که قادر به تولید پرچمدارانی است که از لحاظ باتری، می تواند رتبه نخست را در میان رقبا به نام خود ثبت کند. مطمئن باشید که گوشی اکسپریا XZ2 سونی هیچ گاه شما را در میانه راه رها نمی کند. این شرکت ژاپنی بار دیگر نشان داد که همچنان توانایی تولید یک اسمارت فون بی نظیر را دارد.

با توجه به مطالب عنوان شده در این مقاله، نظرتان در مورد پرچمدار جدید سونی چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

ارسال نظر