اکسپریا XZ2 با 6 گیگابایت رم به کشور چین می آید

رسانه کلیک - شرکت ژاپنی سونی در کنگره جهانی موبایل 2018 از جدیدترین پرچمدار خود با نام اکسپریا ایکس زد 2 رونمایی کرد. در حال حاضر این دستگاه برای پیش خرید در بسیاری از بازارها در دسترس است.

اکسپریا XZ2 با 6 گیگابایت رم به کشور چین می آید

در MWC 2018 شاهد رونمایی از پرچمداران جدید سونی، اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت بودیم ( اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت به صورت رسمی معرفی شدند؛ انقلابی در زبان طراحی پرچمداران سونی ). نسخه بزرگتر در بسیاری از کشورها برای پیش خرید موجود است و حتی چند روز پیش سونی به صورت رسمی این دستگاه را در کشور هنگ کنگ عرضه کرد.

تا به امروز سونی از این محصول جدید خود در بازار کشور چین رونمایی نکرده است با این وجود به تازگی اکسپریا ایکس زد 2 در TENAA حضور پیدا کرده است. به نظر می رسد علت تاخیر در عرضه اکسپریا ایکس زد 2 در چین مربوط به ایجاد بهبود در این دستگاه باشد.

در اروپا این گوشی هوشمند به چهار گیگابایت رم مجهز است ولی بر اساس اطلاعاتی که توسط TENAA منتشر شده، نسخه چینی اکسپریا ایکس زد 2 از 6 گیگابایت رم بهره می برد. سونی تغییرات دیگری را در نسخه مخصوص بازار چین گوشی پرچمدار خود ایجاد نکرده است.

گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 به نمایشگر 5.7 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل مجهز است. نسبت تصویر این صفحه نمایش برابر با 18:9 است و توسط شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

قدرت این محصول سونی را جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 845 تامین می کند که از هشت هسته ای پردازشی و پردازنده گرافیکی آدرنو 630 مجهز است. سونی برای اکسپریا XZ2 دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی با امکان فیلم برداری با رزولوشن 4K و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3180 میلی آمپری، سنسور اثر انگشت، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد. این دستگاه همانند آیفون های اپل فاقد جک 3.5 میلی متری صدا بوده و کاربران برای استفاده از هدفون های خود نیازمند استفاده از مبدل هستند.

ارسال نظر