تصویر واقعی گوشی اکسپریا XZ2 منتشر شد

رسانه کلیک - شرکت سونی همانند سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصویر و مشخصات گوشی اکسپریا XZ2 فاش شده است.

تصویر واقعی گوشی اکسپریا XZ2 منتشر شد

فاصله بسیار کمی تا شروع کنگره جهانی موبایل باقی مانده است. متاسفانه برخلاف سال های گذشته به علت انتشار شایعات، دیگر مراسم شرکت های مختلف هیجان چندانی ندارد. در تازه ترین افشاگری صورت گرفته تصویر و مشخصات گوشی اکسپریا XZ2 منتشر شده است ( گوشی سونی اکسپریا XZ2 در آینده نزدیک معرفی می شود ).

انتظار می رود در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت رونمایی شود ( قیمت و مشخصات گوشی های سونی اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت فاش شد ). در همین راستا افشاگر معروف دنیای فناوری ایوان بلس تصویری از گوشی اکسپریا XZ2 منتشر کرده که ما را با طراحی این دستگاه آشنا می کند. در حالی که شایعات به تغییر زبان طراحی گوشی های هوشمند سونی اشاره داشتتد ولی تصویر جدید این موضوع را نشان نمی دهد.

اگر چه گوشی موجود در این تصویر طراحی متفاوتی نسبت به پرچمداران گذشته این برند ژاپنی دارد ولی هنوز می توان زبان طراحی Omnibalance را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین تغییر صورت گرفته در این محصول را باید در نسبت تصویر 18:9 آن جستجو کرد. پنل پشتی این دستگاه به صورت خمیده طراحی شده که ارگونومی آن را بهبود می بخشد.

در این دستگاه همانند گوشی های هوشمندی که این شرکت در CES 2018 معرفی کرد، سنسور اثر انگشت به پنل پشتی منتقل شده است ( سونی گوشی های XA2 اولترا، XA2 و L2 را به خانواده اکسپریا اضافه کرد ). علاوه بر این تصویر جدید، مشخصات پرچمدار آینده سونی نیز فاش شده است.

قدرت گوشی های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد و انرژی آن ها را به ترتیب یک باتری 3180 میلی آمپری و 2870 میلی آمپری تامین می کند. دوربین مورد استفاده در اکسپریا XZ2 رزولوشنی برابر با 19 مگاپیکسل داشته و دریچه دیافراگم آن برابر با F1.8 است. از دیگر قابلیت های دوربین اصلی این دستگاه می توان به امکان ضبط ویدیو به صورت 4K HDR و صحنه آهسته 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد.

در گوشی اکسپریا XZ2 از اسپیکر استریو استفاده شده است و همچنین جنس بدنه آن شیشه ای بوده و فریم آن فلزی است. با وجود پنل شیشه ای هنوز نمی توان در رابطه با پشتیبانی آن از شارژ وایرلس اظهار نظری کرد. به نظر می رسد این دستگاه در رنگ های مشکی، نقره ای، سبز و صورتی عرضه شود.

ارسال نظر