قاب های سونی اکسپریا XZ3 به دوربین اصلی تکی اشاره دارد

رسانه کلیک - تصاویر قاب های سونی اکسپریا XZ3 به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این تصاویر، پرچمدار آینده سونی به دوربین اصلی تکی مجهز می شود.

قاب های سونی اکسپریا XZ3 به دوربین اصلی تکی اشاره دارد

سونی در آینده نزدیک در نمایشگاه IFA 2018 از پرچمدار جدید خود، اکسپریا ایکس زد 3 رونمایی خواهد کرد. در ماه گذشته رندرهایی از این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده بود.

به تازگی تصاویری از قاب های سونی اکسپریا XZ3 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که از دوربین اصلی تکی آن خبر می دهد. بر اساس این تصاویر، پرچمدار آینده سونی به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. این دستگاه مانند سایر گوشی های این برند ژاپنی حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش خود دارد.

پرچمدار آینده سونی به بلندگوهای استریو مجهز می شود. در بخش پایینی نمایشگر لوگوی شرکت سونی حضور دارد. بر اساس این تصاویر، بخش پشتی اکسپریا XZ3 برخلاف شایعات دوربین اصلی تکی را میزبانی می کند. در کنار سنسور دوربین شاهد قرارگیری فلاش LED و فوکوس لیزری هستیم. در زیر دوربین سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

[lightgallery images="184924,184923,184926,184927"]

انتظار می رود گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس زد 3 به چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز شود و این پردازنده را 6 گیگابایت رم همراهی کند. حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه درگاه کارت حافظه خارجی دیگر مشخصات این محصول را تشکیل می دهند.

سونی در گذشته از سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی خود برای گوشی های هوشمند رونمایی کرده بود ( سونی سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 را معرفی کرد؛ انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ). این احتمال وجود دارد که اکسپریا XZ3 به این سنسور مجهز شود.

این شرکت ژاپنی اعلام کرده از ماه آینده برخی از محصولات خود را به اندروید 9 بروزرسانی می کند، با توجه به این موضوع احتمال استفاده از این سیستم عامل در پرچمدار آینده آن وجود دارد ( 6 گوشی هوشمند سونی اندروید پای دریافت می کنند ).

اسمارت فون سونی اکسپریا ایکس زد 3 در تاریخ 30 آگوست در شهر برلین در معرض دید عموم قرار می گیرد. در حال حاضر قیمت این پرچمدار مشخص نشده است.

ارسال نظر