گوشی جدید تکنو چطور بازار ایران را تسخیر می کند؟

شرکت تکنو به تازگی از گوشی بالارده و جدید خود به نام tecno 5g comon 19 رونمایی کرده است که تنه به تنه بزرگان بازار گوشی های هوشمند می زند. در ادامه به بررسی برخی مشخصات فنی این گوشی زیبا می پردازیم که احتمالاً به واسطه خوش قیمت بودنش، به زودی بازار ایران را در تسخیر خود در آورد.

گوشی جدید تکنو چطور بازار ایران را تسخیر می کند؟

مشخصات فنی و قیمت گوشی تکنو CAMON 19 pro 5G

تکنو اخیراً رونمایی جهانی سری جدید CAMON 19 خود را در مرکز راکفلر در شهر نیویورک جشن گرفت که مناظر خیره کننده آسمان خراش از کف تا سقف، مکان کاملاً هنری و گوشی های هوشمند جدید و تماشایی، همه حضار را به وجد آورده بود. حدود 80 مهمان از سراسر جهان، از جمله روزنامه‌نگاران و ویراستاران از رسانه‌های فناوری و سبک زندگی، و همچنین چندین سلبریتی در حوزه فناوری برتر، در این رویداد شرکت کردند.
این برای اولین بار از سال 1934 بود که ساختمان شیک راک فلر میزبان معرفی یک گوشی هوشمند بود. در این مراسم به قابلیت های استثنایی گوشی کامن 19 پرو در عکسبرداری در شب اشاره شد که حیرت حاضرین را برانگیخت.
دوربین عقب این گوشی 64 مگاپیکسلی است و به فناوری RGBW+G+P مجهز شده که کنتراست تصویر را تا 208 درصد افزایش می دهد.
استفاده از فناوری OIS و EIS در فیلمبرداری نیز از دیگر قابلیت های برجسته گوشی جدید تکنو بود که در مراسمی که جمعه شب برگزار شد به آن اشاره شد.
در دوربین این گوشی از 4 لنز مجزا استفاده شده که هر یک وظیفه منحصر به فردی را بر عهده دارند به طوری که حالا می توان ویدئوهایی را در شب ضبط کرد که نور کافی در فضا وجود ندارد اما سوژه اصلی فیلمبرداری یا عکسبرداری به وضوح در تصاویر دیده خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسل کیفیت دارد که با فناوری سوپرلایت، تصاویری به مراتب زیباتر از آنچه در واقعیت وجود دارد، ارائه می کند.
گفتنیست از پردازنده دو هسته ای مدیاتک 800 برای پردازش امور مختلف در این گوشی استفاده شده است.
نکته جالب در خصوص این گوشی، استفاده بهینه از هوش مصنوعی در زیباسازی تصاویر و همچنین عوض کردن عکس پس زمینه با یک ضربه کوچک است به طوری که شما می توانید به سادگی و تنها با یک ضربه عکس آسمان در پس زمینه تصویر خود را به صورت بسیار طبیعی عوض کنید.
مسئولین تکنو مدعی هستند از 200 میلیون طرح ستاره در ساخت قاب پشتی گوشی استفاده شده که به هیچ عنوان اثر انگشت دست روی آن نمی ماند.
از دیگر قابلیتهای فنی این گوشی زیبا می توان به استفاده از فناوری نوظهور 5G در آن اشاره کرد که سرعت ارتباطات اینترنت را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد.
ابعاد صفحه نمایش گوشی جدید تکنو، 6.8 اینچی است که کیفیت تصویر آن فول HD و نرخ تازه سازی تصویر در آن 120 هرتز می باشد.
ظرفیت حافظه گوشی CAMON 19 pro 5G بیش از 256 گیگا بایت است و 8 گیگابایت اضافه را نیز ساپورت می کند.
باتری این گوشی 5000 میلی آمپری است که یکی از بهترین ها در بین گوشی های هوشمند محسوب می شود که با فناوری هایپرشارژ به سرعت شارژ می شود.
قیمت این گوشی زیبا 500 دلار تعیین شده که در صورت عرضه رسمی به بازار در 22 اکتبر 2022 احتمالاً با استقبال زیادی رو به رو خواهد شد.
ارسال نظر