مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 لو رفت!

رسانه کلیک - در گذشته گزارش ها به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در پرچمدار آینده سامسونگ اشاره کرده بودند. به تازگی مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 در اینترنت منتشر شده است.

مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 لو رفت!

بر اساس گزارش ها و شایعات، پرچمدار آینده سامسونگ مانند هواوی P20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ( تماشا کنید: طرح مفهومی سامسونگ گلکسی اس 10 ). امروز مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 به اینترنت راه پیدا کرده است.

اطلاعات جدید به حضور سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو با امکان زوم اپتیکال 3X اشاره دارد.

دوربین پرچمداران اخیر سامسونگ کیفیت بسیار بالایی داشته اند. بنابر گزارش جدیدی که در اینترنت منتشر شده است، محصولات سری A سامسونگ نیز به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند.

سنسورهای مورد استفاده در محصولات سری A سامسونگ از رزولوشن بالاتری در مقایسه با گلکسی S10 بهره می برند. گوشی گلکسی A به سنسورهای 32 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی مجهز می شود. در این گزارش به نوع سنسورهای مورد استفاده در این گوشی هوشمند اشاره نشده است.

گوشی های گلکسی S10 و اس 10 پلاس به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند، ولی نمونه سوم آن ها، گلکسی S10 لایت به دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر تخت مجهز می شود.

گفته می شود ال جی V40 یکی دیگر از پرچمدارانی بوده که دارای دوربین اصلی سه گانه است. این محصول با دوربین سلفی دوگانه، در مجموع دارای 5 دوربین خواهد بود. بر اساس گزارش ها اپل نیز در سال 2019 آیفون های خود را به دوربین اصلی سه گانه مجهز می کند. سامسونگ انتظار دارد سال آینده میلادی 10 درصد گوشی های هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز شوند.

هواوی قصد دارد در سال جاری میلادی از گوشی های سری میت 20 رونمایی کند. بر اساس شایعات و گزارش ها، هواوی میت 20 پرو مانند P20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

ارسال نظر