گوشی ویوو NEX A به صورت رسمی رونمایی شد؛ نوآوری چینی ها در حذف کامل حاشیه نمایشگر!

رسانه کلیک - ویوو NEX A به عنوان نسخه ای از گوشی مفهومی APEX به صورت رسمی معرفی شد. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 710 تامین می کند.

گوشی ویوو NEX A به صورت رسمی رونمایی شد؛ نوآوری چینی ها در حذف کامل حاشیه نمایشگر!

کمپانی چینی ویوو از دو اسمارت فون جدید بر اساس گوشی مفهومی APEX رونمایی کرد. این شرکت چینی گوشی های ویوو NEX S و ویوو NEX A را در معرض دید عموم قرار داده است.

در حالی که ویوو نکس اس یک گوشی پرچمدار محسوب می شود، ویوو NEX A یک گوشی میان رده است. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 710 تامین می کند. بر روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

این اسمارت فون به صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه به 91.24 درصد می رسد و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

بر روی پنل پشتی این دستگاه علاوه بر سنسور اثر انگشت، دوربین دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی مانند ویوو نکس S خودنمایی می کند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

ویوو NEX A دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 با رابط کاربری Funtouch OS 4.0 است. در این محصول از پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا استفاده شده است. این دستگاه در بخش دوربین از هوش مصنوعی بهره می برد.

ویوو برای این گوشی هوشمند خود دستیار صوتی Jovi را در نظر گرفته است. Vivo NEX A با قیمت 608 دلار در رنگ های قرمز و مشکی از 23 ژوئن در دسترس مشتریان چینی قرار می گیرد.

به احتمال زیاد این گوشی هوشمند به صورت اختصاصی در بازار چین عرضه می شود و کاربران در دیگر نقاط جهان قادر به تصاحب آن نباشند.

ارسال نظر