نسل آینده ویوو NEX به 10 گیگابایت رم مجهز می شود!

رسانه کلیک - شرکت ویوو در گذشته نه چندان دور از پرچمدار جذاب خود، ویوو نکس رونمایی کرد. ظاهرا این شرکت قصد دارد نسل آینده ویوو NEX را به 10 گیگابایت رم مجهز کند.

نسل آینده ویوو NEX به 10 گیگابایت رم مجهز می شود!

ویوو با معرفی گوشی مفهومی APEX سر و صدای زیادی در صنعت اسمارت فون ها به پا کرد. این دستگاه بدون حاشیه نمایشگر فاقد بریدگی صفحه نمایش بود. این شرکت چینی پس از معرفی این محصول مفهومی تصمیم به رونمایی از نمونه تجاری آن، ویوو نکس گرفت.

گوشی ویوو NEX به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که برای یک پرچمدار در سال 2018 طبیعی به نظر می رسد. به تازگی شایعاتی در رابطه با نسل آینده ویوو NEX در اینترنت منتشر شده است. بر اساس این شایعات پرچمدار آینده ویوو دارای 10 گیگابایت حافظه رم است.

اخیرا یک اسکرین شات از شبکه اجتماعی Weibo در اینترنت منتشر شده که بر اساس آن گوشی هوشمند بعدی شرکت ویوو به 10 گیگابایت رم مجهز می شود. انتظار می رود در سال آینده برخی از پرچمداران اندرویدی با 10 گیگابایت رم روانه بازار شوند. این میزان رم از میانگین رم مورد استفاده در لپ تاپ ها بیشتر است.

ایسوس به تازگی از گوشی گیمینگ خود رونمایی کرده است. بر اساس اعلام ایسوس، این شرکت به دنبال استفاده از 10 گیگابایت رم در ROG Phone بوده ولی به علت کمبود فضا مجبور به استفاده از 8 گیگابایت حافظه رم در این دستگاه شده است.

این اسکرین شات که توسط PlayFulDroid منتشر شده است به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 660 در این محصول اشاره می کند. رونمایی از یک پرچمدار مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660 مقداری عجیب به نظر می رسد. این احتمال وجود دارد که ویوو با استفاده از پردازنده ضعیف تر و ویژگی های جذاب، نسل آینده ویوو NEX را با قیمت کمتری روانه بازار کند.

به نظر می رسد اطلاعات فاش شده اشتباه باشد چرا که استفاده از 10 گیگابایت رم برای یک پردازنده میان رده امری غیر منطقی محسوب می شود.

ارسال نظر