نسخه مخصوص جام جهانی گوشی Vivo X21 خیره کننده است!

رسانه کلیک - تنها چند هفته تا رویداد بزرگ و بین المللی حوزه فوتبال باقی مانده و در بحبوحه این اتفاق، نسخه مخصوص جام جهانی گوشی Vivo X21 معرفی و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نسخه مخصوص جام جهانی گوشی Vivo X21 خیره کننده است!

همان طور که می دانید،‌ جام جهانی 2018 روسیه از بیست و چهارم خرداد ماه آغاز می شود و تیم های مختلف در تدارک این رویداد بزرگ و جهانی هستند. شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی نیز قصد دارند از این اتفاق بین المللی، نهایت استفاده را برده و محصولات خود را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند. به همین دلیل شرکت چینی ویوو که یکی از همراهان این رویداد فوتبالی است، نسخه مخصوص جام جهانی گوشی Vivo X21 را عرضه کرد که سبک طراحی این محصول با حال و هوای آن نیز بسیار سازگار است.

نسخه مخصوص جام جهانی گوشی Vivo X21

اگر به یاد داشته باشید، این گوشی اولین محصولی است که به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، در طراحی آن از لوگو و برند جام جهانی 2018 نیز استفاده شده است.

نسخه مخصوص جام جهانی گوشی Vivo X21 با نام XF FIFA World Cup X21 شناخته می شود و اگر دقت کنید، از طرح و سبک و سیاق پوسترهای این رویداد در دیزاین آن کمک گرفته شده است. سایر مشخصات این گوشی کاملا مانند مدل معمول آن بوده و در دو رنگ قرمز و آبی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

نسخه مخصوص جام جهانی گوشی Vivo X21

از جمله مشخصات سخت افزاری این محصول می توان به نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن 1080 × 2280، پردازنده اسنپدراگون 660، شش گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. در قسمت پشت بدنه شاهد دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی هستیم و برای علاقمندان سلفی نیز دوربین 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. مسئولیت تأمین توان قطعات یاد شده بر دوش باتری 3200 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده و سیستم عامل اندروید نسخه 8.1 نیز قسمت نرم افزاری آن را تشکیل می دهد.

ارسال نظر