گوشی ویوو X21i با ضخامت 6.99 میلی متر به میدان می آید

رسانه کلیک - به تازگی مشخصات گوشی ویوو X21i منتشر شده است. این دستگاه در تاریخ ۱۹ مه در کشور چین در معرض دید عموم قرار می گیرد.

گوشی ویوو X21i با ضخامت 6.99 میلی متر به میدان می آید

پس از حضور گوشی ویوو X21i در TENAA و بنچمارک گیک بنچ، حال شاهد انتشار مشخصات فنی این دستگاه توسط اپراتور مخابراتی China Telecom هستیم. این اپراتور مخابراتی چینی اکثر مشخصات فنی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

علاوه بر مشخصات فنی، تصویری از این محصول منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می گذارد. گوشی ویوو X21i به نمایشگر ۶.۲۸ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و از برش صفحه نمایش بهره می برد.

در ساخت ویوو X21i از شیشه و فلز استفاده شده است. ضمن آنکه بر روی پنل پشتی شیشه ای این دستگاه اسکنر اثر انگشت خودنمایی می کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نسخه UD این دستگاه منتشر نشده با این حال، احتمال عرضه نمونه مجهز به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر این دستگاه وجود دارد.

ابعاد این گوشی هوشمند برابر با 154.37 × 74.98 × 6.99 میلی متر بوده و وزن آن به 159 گرم می رسد. این محصول در مقایسه با ویوو X21 ضخامت کمتری دارد.

قدرت این دستگاه را چیپست هشت هسته ای هلیو P60 تامین می کند. این تراشه با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری توسعه یافته و از پردازنده گرافیکی Mali G72 MP3 بهره می برد. حداکثر فرکانس هسته های این چیپست به ۲.۰ گیگاهرتز می رسد.

ویوو برای این محصول خود 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. گوشی ویوو X21i از کارت حافظه خارجی تا 256 گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. این اسمارت فون به باتری 3170 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز می شود.

گوشی Vivo X21i به صورت رسمی در تاریخ 19 مه در چین رونمایی خواهد شد. کاربران می توانند این دستگاه را در رنگ های قرمز، سفید و مشکی با قیمت 426 دلار سفارش دهند.

ارسال نظر