گوشی ویوو X23 با 10 گیگابایت رم هفته آینده از راه می رسد

رسانه کلیک - دستیار صوتی Jovi اعلام کرده گوشی ویوو X23 در تاریخ 20 آگوست معرفی می شود. این دستگاه دارای 10 گیگابایت حافظه رم است.

گوشی ویوو X23 با 10 گیگابایت رم هفته آینده از راه می رسد

یک وبلاگ نویس معروف چینی اسکرین شاتی از مکالمه خود با دستیار صوتی Jovi گوشی ویوو NEX را در فضای مجازی منتشر کرده است. این دستیار از معرفی این اسمارت فون در تاریخ 20 آگوست خبر می دهد.

شرکت ویوو در رابطه با این گوشی هوشمند اطلاعاتی را منتشر نکرده است. با این حال دستیار صوتی آن، Jovi به معرفی آن در هفته آینده اشاره می کند. این احتمال وجود دارد که ویوو گوشی X22 را تولید نکند و به عنوان جایگزین X23 را در اختیار خریداران خود قرار دهد.

در حال حاضر مشخصات گوشی ویوو X23 اعلام نشده است. این احتمال وجود دارد که ویوو X23 طراحی مشابه با گوشی OPPO R17 داشته باشد. یک افشاگر در گذشته اعلام کرده بود محصول آینده ویوو در دو نسخه مجهز به پردازنده های اسنپدراگون 670 و 710 به بازار عرضه می شود.

این احتمال وجود دارد که ویوو X23 اولین گوشی هوشمند مجهز به 10 گیگابایت رم باشد. ویوو برای دستیابی به این میزان رم از یک رم 4 گیگابایتی به همراه رم 6 گیگابایتی استفاده کرده است. افشاگر چینی منتشر کننده این اطلاعات ادعا می کند ویوو اولین گوشی هوشمند با 10 گیگابایت رم را به فروش می رساند.

این گوشی هوشمند مانند نسل گذشته خود به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود. در گذشته دو گوشی هوشمند شرکت ویوو با شماره مدل های V1809A و V1809T موفق به کسب تاییدیه 3C در کشور چین شده بودند.

بر اساس 3C، این گوشی های هوشمند از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. در صورتی که ویوو قصد داشته باشد به صورت رسمی در تاریخ 20 آگوست از این محصولات رونمایی کند، در روزهای آینده اطلاعات رسمی در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

ارسال نظر