گوشی ویوو Z3 هفته آینده معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت ویوو در تاریخ 17 اکتبر از گوشی ویوو Z3 به صورت رسمی رونمایی می کند. این دستگاه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز می شود.

گوشی ویوو Z3 هفته آینده معرفی می شود

ویوو در شبکه اجتماعی Weibo پوستری را منتشر کرده که به معرفی گوشی ویوو Z3 در تاریخ 25 مهر اشاره می کند. بر اساس این پوستر، محصول آینده شرکت ویوو به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود.

این اسمارت فون از فناوری Dual Turbo بهره می برد. این تکنولوژی برای اولین بار در گوشی ویوو X23 مورد استفاده قرار گرفت. این فناوری باعث افزایش کارایی این دستگاه می شود.

بر اساس گزارش ها، گوشی ویوو Z3 به صفحه نمایش 6.3 اینچی با برش نمایشگر مجهز می شود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. شرکت ویوو برای تامین قدرت این گوشی هوشمند چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 را در نظر می گیرد. این اسمارت فون از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

انتظار می رود این دستگاه دارای یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی باشد. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری FunTouch مجهز می شود.

بر اساس اطلاعات گذشته، این دستگاه از سنسور اثر انگشت عادی روی پنل پشتی خود بهره می برد. این محصول دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی است. در جلوی این دستگاه دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

چند ماه پیش شرکت ویوو از گوشی Vivo Z1 مجهز به پنل پشتی شیشه ای و پردازنده اسنپدراگون 660 رونمایی کرد. با توجه به این موضوع انتظار می رود گوشی ویوو Z3 دارای پنل پشتی شیشه ای باشد.

شایعات به معرفی این دستگاه در رنگ های طلایی، رزگلد، مشکی مات و مشکی - آبی اشاره دارد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

ارسال نظر