گوشی VK4000 در ماه آگوست معرفی می شود؛ فیچرفونی با سیستم عامل اندروید!

رسانه کلیک - شرکت Vkworld قصد دارد در آینده نزدیک از یک فیچرفون هوشمند رونمایی کند. گوشی VK4000 از سیستم عامل اندروید بهره می برد.

گوشی VK4000 در ماه آگوست معرفی می شود؛ فیچرفونی با سیستم عامل اندروید!

گوشی ساده یا فیچرفون ها تا قبل از عرضه اولین آیفون به بازار محبوبیت بالایی داشتند. اپل با معرفی آیفون در سال 2007 مسیر تلفن های همراه را تغییر داد. در حال حاضر شرکت های کمی مانند نوکیا مشغول تولید فیچرفون ها هستند.

اکثر فیچرفون ها بازار از قابلیت های ابتدای بهره می برند و امکانات کمی را در اختیار کاربران قرار می دهند. با این حال به نظر می رسد فیچرفون ها در آینده نزدیک با یک انقلاب روبه‌رو شوند. شرکت Vkworld قصد دارد از گوشی VK4000 در ماه آگوست به صورت رسمی رونمایی کند. این دستگاه به سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 مجهز شده است.

این محصول قابلیت های زیادی دارد. شرکت Vkworld برای گوشی VK4000 یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

در حالی که با یک فیچرفون روبه‌رو هستیم، گوشی VK4000 از نمایشگر بزرگی بهره می برد. این دستگاه به صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی مجهز شده است. کاربر می تواند با این دستگاه همانند یک اسمارت فون کار کند و یا اینکه برای تایپ از کیبورد فیزیکی آن استفاده کند.

گوشی VK4000 به 4 گیگابایت رم مجهز می شود و از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این محصول شرکت Vkworld دارای دوربین اصلی دوگانه، استاندارد IP68 و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 است. این دستگاه به قابلیت کمک یا SOS مجهز شده است.

این گوشی به علت نحوه طراحی در برابر ضربه از خود مقاومت مناسبی نشان می دهد. در حال حاضر شرکت Vkworld اطلاعات بیشتری را از این محصول خود منتشر نکرده است. انتظار می رود این دستگاه در آینده نزدیک، در ماه آگوست به صورت رسمی معرفی و در اختیار خریداران قرار بگیرد.

ارسال نظر