تصاویر جدید گوگل پیکسل 3 XL سفید رنگ در فضای مجازی رویت شد

رسانه کلیک - تصاویر جدید گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرد. پرچمدار آینده گوگل در این تصاویر با رنگ سفید به نمایش گذاشته شده است.

تصاویر جدید گوگل پیکسل 3 XL سفید رنگ در فضای مجازی رویت شد

گوگل در تاریخ 9 اکتبر مراسمی را در شهر نیویورک برگزار می کند. در این مراسم گوشی های سری پیکسل 3 در معرض دید عموم قرار می گیرند. تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

به تازگی تصاویر جدید گوگل پیکسل 3 XL در اینترنت منتشر شده که این دستگاه را در رنگ سفید نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای دکمه پاور با رنگ سبز نعنایی است.

بر اساس این تصاویر، گوشی پیکسل 3 ایکس ال به بریدگی صفحه نمایش مجهز می شود. در حالی که شایعات به استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرده بودند، تصاویر جدید این موضوع را رد می کند. گوشی هوشمند موجود در این تصاویر دارای سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است.

بنابر افشاگری جدید، گوگل پیکسل 3 XL به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی مجهز می شود. جلوی این دستگاه دوربین سلفی دوگانه با سنسور 8 مگاپیکسلی قرار می گیرد. این گوشی هوشمند از قابلیت شناسایی چهره سه بعدی بهره می برد.

[lightgallery images="190412,190410,190411,190413"]

گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 و 4/6 گیگابایت رم است. بر اساس تصاویری که از جعبه این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده، گوگل برای پرچمدار جدید خود هدفون با رابط USB-C در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن 1440 × 2960 پیکسل مجهز می شود. این دستگاه دارای باتری 3450 میلی آمپر ساعتی و پورت USB-C است.

بر اساس افشاگری های گدشته، این دستگاه با قیمت پایه 899 دلار به بازار عرضه می شود. گوگل اعلام کرده در تاریخ 9 اکتبر از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند ( مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 ).

ارسال نظر