امکان شارژ بی‌سیم آیفون از طریق کیس ایرپاد در آینده نه چندان دور

رسانه کلیک - گزارش جدیدی که به وسیله Nikkei منتشر شده حاکی از آن است که به زودی قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون با کیس ایرپاد در اختیار کاربران قرار می گیرد.

امکان شارژ بی‌سیم آیفون از طریق کیس ایرپاد در آینده نه چندان دور

سه پرچمدار کمپانی اپل ، یعنی آیفون 8، 8 پلاس و آیفون X که سال گذشته به بازار عرضه شدند، از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می کردند. همین موضوع باعث شد تا شرکت های مختلف سازنده لوازم جانبی، دست به کار شده و شارژرهای مختلفی را برای محصولات یاد شده طراحی و تولید کنند.

ایرپاد نیز به عنوان یک محصول پرطرفدار توانست در دل کاربران جا باز کرده و موفقیت قابلیت توجهی را در زمینه فروش برای کمپانی اپل رقم بزند. این محصول مجهز به یک کیس بود که با قرار گرفتن در آن، امکان شارژ هدفون ها فراهم می شد. چندی بعد اهالی کوپرتینو از کیس جدید ایرپاد رونمایی کردند که از قابلیت شارژ وایرلس بهره مند بود. حالا بر اساس اخبار و گزارشات جدید، ظاهرا قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون توسط کیس ایرپادها در آینده نزدیک فراهم خواهد شد و دارندگان آیفون 8، 8 پلاس و آیفون ایکس قادر خواهند بود تا با قرار دادن گوشی خود روی کیس ایرپاد، آن را به صورت وایرلس شارژ کنند.

کیس جدید ایرپاد بر اساس برنامه ریزی ها قرار است تا پایان سال جاری به بازار عرضه شود، اما هنوز همه چیز به صورت کامل مشخص نیست و احتمال عوض شدن تاریخ ارائه به بازار نیز وجود دارد.

بد نیست بدانید که کیس ایرپاد نسبت به گوشی های اپل، از ابعاد کوچکتری برخوردار بوده و به این ترتیب، باتری بسیار کوچکی را در خود جای داده است؛ لذا هنوز معلوم نیست که شارژ بی سیم آیفون به وسیله کیس این محصول، به چه صورت انجام می شود و آیا گجت یاد شده، توانایی شارژ کامل دستگاه را داشته یا فقط در مواقع لزوم می تواند جلوی خاموش شدن آیفون را بگیرد.

ارسال نظر