گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6 جیوه‌ای رنگ وارد بازار می‌شود

رسانه کلیک - شرکت شیائومی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مدل ویژه و خاص جیوه‌ای رنگ گوشی هوشمند شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi 6) را به صورت محدود وارد بازار می‌کند.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6 جیوه‌ای رنگ وارد بازار می‌شود

نسخه ویژه پرچمدار جدید شیائومی یعنی Mi 6 با نام Mercury Silver edition که اخیرا دیده شده بود بصورت رسمی معرفی شد و به زودی به فروش خواهد رسید. Mercury Silver دقیقا همان گوشی اصلی است ولی دارای بدنه کروم بسیار براقی بوده که مانند آینه نور را منعکس می‌کند و در تمام نقات گوشی گسترش یافته و فقط جلوی گوشی سیاه است. در اخر لازم است بگوییم این نسخه از گوشی Mi 6 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتی فقط در چین عرضه خواهد شد و خبر بدتر از آن هم این است که تنها ۱۰۰ دستگاه با این رنگ تولید خواهد شد که با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۵۹۲ دلار) از هفته آینده در دسترس قرار داده می‌شود. اما داستان این مدل از گوشی هوشمند شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi 6) فقط به اینجا ختم نمی‌شود. شرکت شیائومی قصد دارد روز پنج شنبه سوم آگوست برابر با ۱۲ مرداد ماه تعداد محدودی از گوشی های مدل Mi6 خود به رنگ نقره جیوه ای را به فروش برساند. اما جعبه های گوشی هایی که روز سوم آگوست به فروش می رسند با بقیه جعبه ها فرق هایی دارند. شرکت شیائومی در طرح جالبی تصمیم گرفته است تمام گوشی هایی که در این روز یعنی سوم آگوست از این مدل گوشی می فروشد حاوی نامه ای امضا شده از طرف یکی از هفت بنیانگذار شرکت شیائومی باشد. یعنی وقتی خریدار جعبه را باز می کند با نامه ای امضا شده در داخل جعبه گوشی مواجه می شود که توسط یکی از هفت بنیانگذار شیائومی نشته و امضا شده است.

1th pic

یکی از مزایای اصلی این گوشی یعنی Xiaomi Mi 6 Mercury Silver نامه شخصی است که توسط یکی از هفت بنیانگذار شرکت شیائومی امضا شده است. ظاهرا ۱۰۰ عدد نامه به صورت تصادفی در کارتن های گوشی گذاشته شده است. این نامه ها توسط یکی از هفت بنیانگذار شرکت شیائومی امضا شده اند. مدیر عامل شرکت لی جون است و دیگر بنیانگذاران لین بین، ژوانگ پینگ ، لیود، لی ونکوانگ ، وانگ جیانگجی و هنگ فنگ هستند. باید ببینیم وقتی خریداران جعبه گوشی را باز می کنند نامه امضا شده کدام یک از این هفت نفر داخل جعبه خواهد بود. وقتی کاربران جعبه را باز کنند یک کد به نام F-code نیز در داخل هر جعبه قرار داده شده است که کد دوستی نام دارد. معنای این کد این است که کاربرانی که در جعبه آنها این کد وجود داشته باشد در اولویت نسبت به سایر کاربران قرار دارند و شرکت شیائومی آن کاربران را در الویت خدمت رسانی قرار خواهد داد. صاحبان F-Codes می توانند به طور مستقیم از تلفن های شیائومی و یا از سایر تلفن ها به راحتی و سریع تر از بقیه کاربران خرید کنند. این کدها نوعی کمک در خرید محصولات شیائومی است و ربطی به معاملات مالی ندارد. مدت اعتبار کدهای F سه سال است و خارج از چین هم ارزش ندارد. خریدارانی که روز سوم آگوست این مدل گوشی را خریداری می کنند باید ببینند نامه ای در جعبه آنها هست یا خیر و اگر نامه ای هست به امضا چه کسی رسیده است ؟

ارسال نظر