لیست محصولات شیائومی برای سال 2018 لو رفت!

رسانه کلیک - لیست محصولات شیائومی برای سال ۲۰۱۸ در فضای مجازی منتشر شده است. این شرکت محصولات زیادی را در سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

لیست محصولات شیائومی برای سال 2018 لو رفت!

نزدیک به ۵ ماه از آغاز سال ۲۰۱۸ می گذرد و در این مدت شیائومی از چندین گوشی هوشمند رونمایی کرده است ( شیائومی می 6X به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 660 ). با این وجود شیائومی قصد دارد در ادامه سال چندین محصول دیگر نیز معرفی کند. به تازگی لیست محصولات شیائومی منتشر شده که نام برخی از دستگاه های این شرکت را فاش می کند.

با توجه به زمان اعتبار لیست محصولات شیائومی می توان به این موضوع پی برد که برخی از گوشی های هوشمند موجود در این لیست در سال های آینده معرفی خواهند شد.

در این لیست نام برخی از دستگاه های معرفی شده تا به امروز مانند ردمی S2 و Mi MIX 2S نیز به چشم می خورند ( گوشی می میکس 2S شیائومی معرفی شد؛ بی حاشیه با دوربین جادویی ). در این لیست نام ردمی S3 نیز وجود دارد که در سال آینده از آن رونمایی می شود.

یکی از موارد جالب حضور گوشی شیائومی می ۷ لایت در این لیست است ( قیمت شیائومی می 7 فاش شد ). تا به امروز شیائومی از نسخه لایت پرچمدار خود رونمایی نکرده که به نظر می رسد این روند امسال تغییر کند. در حالی که شیائومی در سال گذشته میلادی گوشی ردمی A1 را معرفی کرده، نام این دستگاه به همراه نسخه جایگزین آن در لیست فاش شده به چشم می خورد.

در لیست محصولات شیائومی دستگاه های Mi 7 لایت، می S1، می S2، می S3، ردمی S1، ردمی S3، می میکس 2 اس، می میکس 3 اس ، ردمی نوت 6، ردمی نوت 6A، ردمی نوت 6A پرایم، ردمی نوت 6 پرایم ، ردمی 6 پلاس، ردمی 6A پلاس، ردمی A1 و ردمی A2 حضور دارند.

ارسال نظر