گوشی های هوشمند شیائومی در بازار هند حکمرانی می کنند

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین گزارش های منتشر شده اسمارت فون های شیائومی سهمی برابر با 31 درصد از بازار گوشی های هوشمند هند دارند.

گوشی های هوشمند شیائومی در بازار هند حکمرانی می کنند

شیائومی به رشد خود در بازار هند ادامه می دهد. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Canalys ، این تولیدکننده چینی موفق شده برای دومین سه ماهه متوالی در بازار کشور هند سامسونگ را شکست دهد. در سه ماهه اول 2018 اسمارت فون های شیائومی سهمی برابر با 31 درصد از این بازار به‌دست آورده اند و سهم سامسونگ نیز به 25 درصد رسیده است.

در سه ماهه اول 2018 فروش گوشی های هوشمند ردمی و Mi رشد سالانه 155 درصدی را در بازار این کشور تجربه کرده که به معنای فروش 9 میلیون دستگاه در بازار هند است. در این کشور شرکت های اوپو و ویوو به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کرده اند.

بر اساس گفته Canalys علت افزایش فروش محصولات این شرکت چینی در بازار هند مربوط به بهبود شبکه های توزیع در این کشور و همچنین استراتژی های مناسب شیائومی است. در ماه های اخیر شرکت شیائومی با عرضه محصولاتی مانند ردمی نوت 5، ردمی نوت 5 پرو و ردمی 5A به فروش بالایی در این کشور دست پیدا کرده است.

در میان دستگاه های یاده شده ارزان ترین آن ها، ردمی 5A موفق به فروش 3.5 میلیون واحد در سه ماهه اولیه 2018 شده است. در این بازه زمانی گلکسی J7 Nxt به عنوان محبوب ترین اسمارت فون تولیدی سامسونگ موفق به فروش 1.5 میلیون واحد شده است.

با وجود این که اسمارت فون های شیائومی فروش مناسبی در بازار دارند، این شرکت چینی قصد دارد در بازار تلویزیون ها نیز قدرتمند ظاهر شود. با ورود این شرکت به این بخش از بازار شرکت های سامسونگ، سونی و ال جی دچار مشکل خواهند شد. در حال حاضر حاضر شیائومی برندی شناخته شده در سطح جهان محسوب می شود و محصولات آن قیمت مناسبی دارند.

در سه ماهه اولیه 2018 برندهای مطرح در بازار هند فروش مناسبی را تجربه کرده اند و شرکت های کوچک با کاهش فروش محصولات خود مواجه شدند. به نظر می رسد کمپانی هایی مانند لنوو باید در استراتژی های خود برای بازار هند تجدیدنظر کنند چرا که فروش دستگاه های آن 60 درصد کاهش داشته است.

در سال 2018 فروشگاه های آنلاین در بازار هند رقابت سنگینی خواهند داشت. دو فروشگاه مطرح در این بازار، فیلپ کارت و آمازون برای فروش بالاتر محصولات باید آن ها را با قیمت پایین تری نسبت به بازار سنتی و آفلاین عرضه کنند.

ارسال نظر