رونمایی از گوشی شیائومی بلک شارک 2 در تاریخ 1 آبان

بی ام و x7رسانه کلیک - گوشی شیائومی بلک شارک 2 در تاریخ 23 اکتبر به صورت رسمی معرفی می شود. این گوشی گیمینگ از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد.

رونمایی از گوشی شیائومی بلک شارک 2 در تاریخ 1 آبان

شرکت شیائومی به صورت رسمی تاریخ رونمایی از نسل آینده گوشی های مخصوص بازی خود را اعلام کرد. گوشی شیائومی بلک شارک 2 در تاریخ 1 آبان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این کمپانی چینی به تازگی دو پوستر در رابطه با محصول آینده خود منتشر کرده که تاریخ معرفی آن را مشخص می کند. بر اساس این پوسترها، گوشی شیائومی بلک شارک 2 دارای نوارهای سبز رنگ روی فریم کناری خود است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم. در گذشته ویدیویی از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده بود که پنل پشتی آن را به نمایش می گذاشت ( تماشا کنید: گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک 2 خیره کننده است ).

[lightgallery images="194144,194143"]

گوشی شیائومی بلک شارک 2 به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است ( گوشی شیائومی Black Shark 2 در گیک بنچ ظاهر شد ). قدرت این اسمارت فون را پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این پردازنده توسط 8 گیگابایت حافظه رم همراهی می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA، شیائومی برای گوشی هوشمند آینده خود یک نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 در نظر می گیرد ( گوشی بلک شارک 2 در TENAA حضور پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

در صورتی که اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشند، محصول آینده شیائومی به 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. این دستگاه برخلاف نسل گذشته خود از سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی بهره می برد.

ارسال نظر