تیزر گوشی شیائومی بلک شارک 2 به سیستم خنک کننده مایع اشاره دارد

رسانه کلیک - تیزر گوشی شیائومی بلک شارک 2 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این تیزر، گوشی گیمینگ آینده شیائومی به سیستم خنک کننده مایع مجهز می شود.

تیزر گوشی شیائومی بلک شارک 2 به سیستم خنک کننده مایع اشاره دارد

فردا از گوشی شیائومی Black Shark 2 به صورت رسمی رونمایی می شود ( رونمایی از گوشی شیائومی بلک شارک 2 در تاریخ 1 آبان ). به تازگی تیزر گوشی شیائومی بلک شارک 2 در اینترنت منتشر شده است.

بر اساس تیزر جدیدی که از سوی شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای سیستم خنک کننده مایع است. لازم به ذکر است؛ نسل گذشته این محصول نیز از سیستم خنک کننده مایع بهره می برد.

یکی دیگر از تیزرهای منتشر شده، به کیفیت بالای سیگنال این گوشی هوشمند اشاره می کند. این موضوع می تواند برای افرادی به صورت آنلاین به اجرای بازی می پردازند، اهمیت بالایی داشته باشد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی شیائومی بلک شارک 2 در فضای مجازی بودیم. این دستگاه در گذشته در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود ( گوشی شیائومی Black Shark 2 در گیک بنچ ظاهر شد ).

[lightgallery images="194441,194442"]

علاوه بر Geekbench، این گوشی گیمینگ در TENAA نیز حاضر شده بود. تنا برخی از مشخصات این محصول شرکت شیائومی را در اختیار رسانه ها قرار داده بود ( گوشی بلک شارک 2 در TENAA حضور پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.99 اینچی مجهز می شود. این نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 است. قدرت گوشی شیائومی بلک شارک 2 را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند که توسط 8 گیگابایت رم همراهی می شود.

بر اساس گزارش ها، شرکت شیائومی برای اسمارت فون آینده خود 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر می گیرد. این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می برد. تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

ارسال نظر