تماشا کنید: گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک 2 خیره کننده است!

رسانه کلیک - شیائومی در گذشته نه چندان دور از اولین گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. به تازگی ویدیویی از گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک 2 در اینترنت منتشر شده است.

تماشا کنید: گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک 2 خیره کننده است!

شرکت شیائومی چند ماه پیش از گوشی گیمینگ بلک شارک رونمایی کرد. این دستگاه به عنوان رقیب ریزر فون روانه بازار شده است. کمپانی Razer به تازگی نسل دوم گوشی مخصوص بازی خود را معرفی کرده، در همین راستا شیائومی در حال توسعه اسمارت فون Black Shark 2 است ( ریزر فون 2 رونمایی شد؛ نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845 ).

چند هفته پیش این گوشی هوشمند در TENAA حضور پیدا کرد ( گوشی بلک شارک 2 در TENAA حضور پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ). امروز ویدیویی از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شد.

بر اساس این ویدیو، گوشی گیمینگ آینده شیائومی دارای نوارهای رنگی روی فریم های کناری خود است. در پشت این دستگاه لوگوی بلک شارک به چشم می خورد که قادر به روشن شدن است.

این گوشی هوشمند از دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی بهره می برد که در زیر این دو سنسور، اسکنر اثر انگشت خودنمایی می کند. تنا در گذشته مشخصات اصلی این اسمارت فون را مشخص کرده بود.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل مجهز می شود. به نظر نمی رسد این پنل دارای رفرش ریت 120 هرتز باشد.

قدرت گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک 2 را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این تراشه از پردازنده گرافیکی آدرنو 630 بهره می برد و دارای سیستم خنک کننده مایع است.

گوشی گیمینگ آینده شیائومی به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. این دستگاه دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. در حال حاضر تاریخ معرفی این گوشی هوشمند از سوی سازنده آن مشخص نشده است. در ادامه ویدیو گوشی Black Shark 2 را مشاهده می کنید:

ارسال نظر