تصویر گرافیکی گوشی بلک شارک شیائومی منتشر شد؛ طراحی زیبا و کارآمد!

رسانه کلیک - در آینده نزدیک از گوشی بلک شارک رونمایی خواهد شد. این گوشی گیمینگ نتیجه همکاری دو کمپانی شیائومی و بلک شارک است. همانند اغلب محصولات گیمینگ، این گوشی هوشمند نیز به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می شود.

تصویر گرافیکی گوشی بلک شارک شیائومی منتشر شد؛ طراحی زیبا و کارآمد!

به تازگی طرحی از گوشی گیمینگ شیائومی، گوشی بلک شارک منتشر شده است. شیائومی در گذشته اعلام کرده بود که از گوشی گیمینگ خود در تاریخ 13 آوریل رونمایی خواهد کرد ( شیائومی بلک‌شارک 13 آوریل به صورت رسمی معرفی می شود؛ گوشی گیمینگ با 8 گیگ رم ). با انتشار این طرح جدید از گوشی بلک شارک برخی از المان های طراحی آن برای ما آشکار می شود.

با مشاهده تصویر منتشر شده می توان به این موضوع پی برد که طراحی گوشی بلک شارک با محصولات موجود در بازار متفاوت است. گوشه های این دستگاه نسبت به سایر اسمارت فون ها زاویه بیشتری دارد. این سبک طراحی باعث شده است که این محصول دارای 8 لبه باشد.

بر اساس این تصویر شیائومی تصمیم گرفته که 4 باند مربوط به شبکه های ارتباطی این دستگاه را در گوشه های آن قرار دهد. با معرفی این دستگاه، گوشی بلک شارک تبدیل به اولین گوشی هوشمند با این سبک طراحی خواهد شد. تا به امروز شاهد عرضه محصولی مجهز به خطوط آنتن در گوشه های آن نبوده ایم.

شیائومی در دو گوشه این دستگاه آنتن های وای فای و GPS و در دو گوشه دیگر آن آنتن های LTE را قرار داده است. گوشی بلک شارک با این سبک طراحی مشکلی از نظر آنتن دهی نخواهد داشت چرا که دست کاربر حتی در هنگام کار با آن بر روی خطوط آنتن قرار نمی گیرد.

بنابر اطلاعاتی که از گوشی بلک شارک منتشر شده است این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود که 8 گیگابایت رم آن را همراهی می کند. بر اساس شایعات نسخه ای از این دستگاه با 6 گیگابایت رم نیز روانه بازار خواهد شد.

به تازگی این دستگاه در AnTuTu حضور پیدا کرده است ( گوشی گیمینگ شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم مجهز می شود ). در بنچمارک آنتوتو برخی از مشخصات این دستگاه شامل 32 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 مشخص شده است.

انتظار می رود که این محصول با سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 در دسترس کاربران قرار بگیرد. در حال حاضر قیمت این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

ارسال نظر