شیائومی بلک‌شارک 13 آوریل به صورت رسمی معرفی می شود؛ گوشی گیمینگ با 8 گیگ رم

رسانه کلیک - شرکت چینی شیائومی قصد ورود به بازار گوشی های مخصوص بازی را دارد. در همین راستا 13 آوریل گوشی شیائومی بلک‌شارک (Black Shark) رونمایی می شود.

شیائومی بلک‌شارک 13 آوریل به صورت رسمی معرفی می شود؛ گوشی گیمینگ با 8 گیگ رم

بلک‌شارک یک استارت‌آپ است که با شیائومی همکاری می کند. این شرکت یک گوشی هوشمند گیمینگ را توسعه می دهد. در گذشته گزارشاتی منتشر شده بود که به معرفی گوشی شیائومی بلک‌شارک به عنوان اولین اسمارت فون گیمینگ این شرکت چینی اشاره می کرد.

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با این مدل منتشر شده است و به تازگی نیز گزارشی از چین خبر از معرفی رسمی این دستگاه در آینده نزدیک می دهد. بر اساس این گزارش دو شرکت شیائومی و بلک‌شارک از گوشی هوشمند بلک‌شارک در تاریخ 13 آوریل رونمایی خواهند کرد.

به تازگی تیزری از این محصول منتشر شده است با این وجود در گذشته شاهد انتشار امتیازات گوشی شیائومی بلک‌شارک در بنچمارک ها و همچنین افشای مشخصات فنی اصلی آن بوده ایم. از آن جایی که با یک اسمارت فون گیمینگ روبه‌رو هستیم نباید انتظار داشته باشیم که این مدل ضخامت کمی داشته باشد.

بر اساس اطلاعات و شایعات این دستگاه به بدنه یکپارچه فلزی مجهز می شود و نمایشگر آن توسط شیشه محافظ 2.5D پوشانده خواهد شد. انتظار می رود این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس باشد و از نسبت تصویر 18:9 بهره ببرد. برخلاف محصولاتی که اخیرا معرفی شده اند، در دستگاه جدید شیائومی خبری از برش نمایشگر نخواهد بود.

در گذشته گوشی شیائومی بلک‌شارک در بنچمارک آنتوتو حضور پیدا کرده بود. این محصول در بنچمارک AnTuTu امتیازی برابر با 270680 را برای خود به ثبت رسانده است. بر اساس این بنچمارک گوشی گیمینگ شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 845 ، 8 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد ( گوشی گیمینگ شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم مجهز می شود ).

با توجه به معرفی این محصول در تاریخ 13 آوریل، انتظار می رود که مشخصات بیشتری از گوشی گیمینگ شیائومی در فضای مجازی منتشر شود.

ارسال نظر