گوشی های شیائومی سال 2018 برای اولین بار وارد آمریکا می شود

رسانه کلیک - بازار ایالات متحده آمریکا برای شرکت های فعال در صنعت گوشی های هوشمند از اهمیت بسزایی برخوردار است. بر اساس گزارش های اخیر، گوشی های هوشمند شیائومی اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 وارد بازار این کشور می شود.

گوشی های شیائومی سال 2018 برای اولین بار وارد آمریکا می شود

شرکت چینی شیائومی از چندین سال پیش در حال برنامه ریزی برای ورود به بازار ایالات متحده آمریکا است. ورود به بازار این کشور از اهمیت بالایی برای کمپانی های مختلف برخوردار است.

به نظر می رسد گوشی های هوشمند شیائومی در آینده نزدیک وارد بازار آمریکا می شوند. بر اساس گزارشی که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده، مدیر عامل شیائومی آقای Lei Jun اعلام کرده که شرکت تحت مدیریتش در اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 محصولات خود را وارد خاک آمریکا می کند.

در حال حاضر شرکت شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در چین محسوب می شود. این کمپانی با موفقیت محصولات خود را در بازار هند و کشورهای جنوب شرقی آسیا عرضه کرده است. شیائومی به تازگی برنامه های عملیاتی را در برخی کشورهای اروپایی همانند اسپانیا نیز راه اندازی کرده است.

شیائومی شرکتی ناشناخته در بازار ایالات متحده آمریکا محسوب نمی شود. هم اکنون شهروندان آمریکایی قادر به خریداری برخی از محصولات این شرکت شامل دوربین و اسپیکر هستند. فروش گوشی های هوشمند در بازار آمریکا فرآیندی پیچیده و سخت بوده و هر شرکتی قادر به ورود به این بازار نیست.

شیائومی برای اینکه بتواند به هدف خود برسد و همچنین فروش بالایی را در آمریکا تجربه کند، باید حداقل با یکی از اپراتورهای مخابراتی این کشور همکاری نزدیکی داشته باشد. در گذشته نه چندان دور هواوی در تلاش برای فروش پرچمداران خود توسط اپراتورهای مخابراتی آمریکایی ورایزن و AT&T بود که این امر به علت مسائل امنیت ملی با مشکل مواجه شد.

با وجود مشکلات امنیت ملی آمریکا، شیائومی به دنبال ورود به بازار این کشور است و در حال حاضر برای نیل به این هدف برنامه ریزی می کند ( تصاویر جدید گوشی شیائومی Mi Mix 2S با بدنه سرامیکی ).

ارسال نظر