جعبه شیائومی Mi 6X به پردازنده اسنپدراگون 660 اشاره می کند

رسانه کلیک - به تازگی تصویری از جعبه شیائومی Mi 6X در فضای مجازی منتشر شده که نشان از تجهیز محصول آینده شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 660 دارد.

جعبه شیائومی Mi 6X به پردازنده اسنپدراگون 660 اشاره می کند

در ماه های اخیر اطلاعات زیادی در رابطه با شیائومی Mi 6X منتشر شده که البته حجم آن ها در ماه گذشته افزایش یافته است. با توجه به افزایش شایعات در رابطه با این محصول، انتظار می رود در آینده نزدیک از Mi 6X رونمایی شود.

در حالی که تنها چند روز تا رونمایی رسمی از این دستگاه زمان باقی مانده است، به تازگی تصویری از جعبه شیائومی Mi 6X در اینترنت منتشر شده است که برخی از مشخصات آن را در اختیار ما قرار می دهد.

شایعات گذشته به استفاده از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 626 در این محصول شیائومی اشاره کرده بودند. با این وجود جعبه شیائومی Mi 6X اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار می دهد. بر اساس تصویری که به تازگی منتشر شده قدرت این اسمارت فون را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند.

در اوایل امسال این شرکت چینی از گوشی ردمی نوت 5 پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 636 رونمایی کرد، بنابراین در صورتی که می 6X به چیپست اسنپدراگون 660 مجهز شود در رده بالاتری نسبت به این محصول قرار می گیرد.

در حالی که جعبه شیائومی Mi 6X به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 660 اشاره می کند، خبر از حذف جک 3.5 میلی متری از این دستگاه هم می دهد. بر اساس تصویر جدید در جعبه این دستگاه مبدل پورت USB Type-C به جک 3.5 میلی متری صدا قرار دارد.

از دیگر مشخصات شیائومی می 6 ایکس می توان به دوربین اصلی دوگانه مجهز به سنسورهای 20 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری MIUI 9 و باتری 2910 میلی آمپری اشاره کرد.

شیائومی در روز 25 آوریل از این گوشی هوشمند که با نام Mi A2 نیز شناخته می شود، رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر