گوشی شیائومی Mi 6X در پوستری رسمی به نمایش در آمد

رسانه کلیک - شیائومی در نظر دارد در تاریخ 25 آوریل از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند. در همین راستا، این شرکت امروز پوستری از گوشی شیائومی Mi 6X منتشر کرد.

گوشی شیائومی Mi 6X در پوستری رسمی به نمایش در آمد

چند روز پیش پوستری منتشر شده بود که وجود گوشی شیائومی Mi 6X را تایید می کرد. شیائومی قصد دارد از این دستگاه به عنوان جایگزین Mi 5X رونمایی کند. به تازگی یک پوستر رسمی از این دستگاه منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می گذارد. بر اساس این تصویر گوشی شیائومی Mi 6X به دوربین اصلی دوگانه مجهز است.

در این پوستر به تاریخ معرفی این دستگاه اشاره شده است. شیائومی قصد دارد در تاریخ 25 آوریل از این گوشی هوشمند میان رده رونمایی کند. بر اساس تصویر منتشر شده این دستگاه به پنل پشتی فلزی مجهز می شود و دوربین اصلی دوگانه آن در سمت چپ قرار می گیرد.

نحوه چیدمان دوربین اصلی دوگانه این دستگاه به صورت عمودی بوده و در میان دو سنسور فلاش LED قرار گرفته است. بر روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند.

حساب رسمی این برند چینی در Weibo اعلام کرده است که سنسورهای مورد استفاده در بخش پشتی و جلویی این دستگاه رزولوشنی برابر با 20 مگاپیکسل دارند. بر اساس گزارش هایی که در گذشته منتشر شده بود در جلوی این دستگاه از سنسور 20 مگاپیکسلی سونی IMX376 استفاده خواهد شد و در بخش پشتی سنسورهای سونی IMX486 و IMX376 حضور دارند.

در گذشته گوشی شیائومی Mi 6X در TENAA حضور پیدا کرده بود که مشخصات آن را برای ما نمایان می کرد. بنابر TENAA این محصول به نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، پردازنده اسنپدراگون 660 و هوش مصنوعی مجهز می شود. انتظار می رود این دستگاه در سه نسخه با 4 و 6 گیگابایت رم و 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به باتری 2910 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 اشاره کرد. این دستگاه به صورت انحصاری در بازار چین به فروش می شود، البته این احتمال وجود دارد که نسخه جهانی آن تحت نام شیائومی Mi A2 و پروژه وان عرضه شود. علاوه بر این پوستر چندین تصویر دیگر از این گوشی هوشمند نیز فاش شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

[lightgallery images="163759,163760,163762,163761"]

ارسال نظر