انتشار تصویری از پنل نمایشگر شیائومی Mi 7 که خبر از برش صفحه نمایش می دهد

رسانه کلیک - به تازگی تصویری از پنل نمایشگر شیائومی Mi 7 فاش شده که همانند صفحه نمایش آیفون ایکس دارای برش در بخش بالایی خود است.

انتشار تصویری از پنل نمایشگر شیائومی Mi 7 که خبر از برش صفحه نمایش می دهد

اپل با معرفی آیفون ایکس سبک طراحی جدیدی را وارد دنیای گوشی های هوشمند کرد و بسیاری از شرکت های تولیدکننده محصولات اندرویدی از این سبک طراحی در دستگاه های خود استفاده کردند. هواوی پرچمداران آینده خود، P20 و P20 پرو را با برش نمایشگر روانه بازار می کند.

شرکت هایی همانند اوپو و ویوو تا به امروز از چندین دستگاه خود با نمایشگر برش خورده رونمایی کرده اند. بر اساس اطلاعات فاش شده انتظار می رود که شرکت های وان پلاس و شیائومی نیز به جمع کمپانی های یاد شده اضافه شوند. در گذشته تصویری از وان پلاس 6 فاش شده بود که خبر از برش نمایشگر در این محصول می داد ( انتشار تصاویری از وان پلاس 6 که خبر از دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر می دهد ).

به تازگی تصویری در اینترنت منتشر شده که گفته می شود مربوط به پنل نمایشگر شیائومی Mi 7 است. اگر این تصویر صحت داشته باشد، پرچمدار آینده کمپانی شیائومی از بریدگی بالای صفحه نمایش بهره می برد.

برش در نظر گرفته شده برای پنل نمایشگر شیائومی Mi 7 ابعاد بزرگی دارد که این موضوع باعث می شود شایعات مربوط به سنسور سه بعدی تشخیص چهره شیائومی می 7 را جدی بگیریم. بر اساس این تصویر حاشیه های نمایشگر Mi 7 بسیار کم است که نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه را در پی دارد.

شایعات به استفاده از پنل OLED در شیائومی می ۷ و قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) اشاره می کنند. برخی منابع ابعاد نمایشگر این دستگاه را 5.65 اینچ و بعضی دیگر اندازه آن را 6.01 اینچ اعلام کرده اند. این احتمال وجود دارد که امسال از شیائومی می 7 و می 7 پلاس رونمایی شود.

به تازگی شیائومی Mi 7 در گیک بنچ حضور پیدا کرده است. بر اساس این بنچمارک پرچمدار آینده شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم مجهز می شود. باتری مورد استفاده در این دستگاه ظرفیتی برابر با 3400 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند ( گوشی هوشمند شیائومی می 7 به شارژ بی سیم مجهز می‌شود ).

بر اساس گزارش های منتشر شده، شیائومی از پرچمدار آینده خود در ماه ژوئن رونمایی می کند. همچنین این گوشی هوشمند با قیمت پایه 475 وارد بازار خواهد شد.

ارسال نظر