شیائومی Mi 7 اولین گوشی اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره

رسانه کلیک - گزارش ها به استفاده از سیستم شناسایی سه بعدی چهره در شیائومی Mi 7 اشاره می کنند. در صورت صحت این موضوع، پرچمدار آینده شیائومی به اولین گوشی اندرویدی مجهز به این فناوری تبدیل می شود.

شیائومی Mi 7 اولین گوشی اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره

گزارشی جدید به رونمایی از اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره در سه ماهه سوم سال 2018 اشاره می کند. با توجه به این گزارش نباید منتظر رونمایی از محصولی مجهز به این ویژگی در ماه جولای بود.

مشکلات مربوط به سیستم شناسایی سه بعدی چهره باعث شده که تولیدکنندگان اندرویدی برای استفاده از آن مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. در حال حاضر آیفون ایکس به همراه دوربین TrueDepth قادر به تشخیص چهره کاربران در شرایط مختلف است.

بر اساس این گزارش تولیدکنندگان ماژول های تشخیص سه بعدی چهره در زمینه ادغام نرم افزار و سخت افرار برای استفاده در دستگاه های تولیدی دارای مشکل هستند. در حال حاضر بهترین ماژول ساخته شده حاصل همکاری سه شرکت کوالکام ، Himax Technology و Truly Opto-electronics است.

سیستم توسعه یافته توسط این شرکت ها با چیپست اسنپدراگون 845 کار می کنند. با توجه به این موضوع که کمپانی های سامسونگ و هواوی از پردازنده های تولیدی خود، اگزینوس و کایرین در محصولاتشان استفاده می کنند به نظر نمی رسد به زودی به این فناوری دست پیدا کنند.

این گزارش به رونمایی از دستگاه های سامسونگ مجهز به این تکنولوژی در سال 2019 اشاره می کند. انتظار می رود شیائومی Mi 7 اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره باشد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز می شود ( برش نمایشگر شیائومی می 7 در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد ).

در حالی که انتظار می رفت از این دستگاه در آینده نزدیک رونمایی شود، این گزارش به معرفی شیائومی Mi 7 در سه ماهه سوم 2018 اشاره می کند. علت این تاخیر کیفیت پایین سیستم تشخیص سه بعدی چهره عنوان شده است ( 6 ویژگی جذابی که شیائومی می 7 می تواند به آن ها مجهز شود ).

ارسال نظر