تاریخ معرفی شیائومی Mi 7 لو رفت!

رسانه کلیک - به تازگی پوستری در فضای وب منتشر شده که تاریخ معرفی شیائومی Mi 7 را مشخص می کند.

تاریخ معرفی شیائومی Mi 7 لو رفت!

شرکت شیائومی ماه پیش از Mi MIX 2S مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 به عنوان اولین پرچمدار خود در سال 2018 پرده برداشت. در گذشته شایعات به معرفی شیائومی Mi 7 به عنوان پرچمدار دیگر این برند در نیمه اول سال جاری میلادی اشاره کرده بودند.

به تازگی پوستری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که تاریخ معرفی شیائومی Mi 7 را مشخص می کند. بر اساس این تصویر پرچمدار آینده این برند چینی در تاریخ 23 مه معرفی می شود. این تصویر کیفیت چندان بالایی ندارد بنابراین نمی توان به آن اطمینان کرد. پوسترهایی که شیائومی برای مراسم های خود منتشر می کند بسیار باکیفیت هستند.

انتظار می رود گوشی شیائومی Mi 7 مشخصات فنی مشابهی با می میکس 2 اس داشته باشد با این تفاوت که پرچمدار آینده شیائومی به برش نمایشگر مجهز خواهد شد. با توجه به معرفی Mi Mix 2S در گذشته نه چندان دور، رونمایی از می 7 در ماه آینده میلادی غیر منطقی به نظر می رسد.

در گذشته گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شیائومی Mi 7 به سیستم شناسایی سه بعدی چهره مجهز می شود ( شیائومی Mi 7 اولین گوشی اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره ). در همین گزارش تاریخ معرفی شیائومی Mi 7 در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ذکر شده بود.

گزارش های اخیر به معرفی گوشی می 7 پلاس در کنار Mi 7 اشاره می کنند. مشخصات گوشی می 7 پلاس در یک فروشگاه چینی قرار گرفته است که البته به احتمال زیاد جعلی باشد ( 6 ویژگی جذابی که شیائومی Mi 7 می تواند به آن ها مجهز شود ).

بر اساس این وب‌سایت گوشی شیائومی Mi 7 پلاس به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد و این چیپست را 6 گیگابایت رم همراهی می کند. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی مجهز می شود.

این وب‌سایت حافظه داخلی می 7 پلاس را 64 گیگابایت و ظرفیت باتری آن را 3500 میلی آمپر ساعت اعلام کرده است. این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

ارسال نظر