گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود

رسانه کلیک - به تازگی شیائومی تیزری برای معرفی پرچمدار آینده خود منتشر کرده است. گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 31 مه رونمایی می شود.

گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود

در گذشته شیائومی اعلام کرده بود که در تاریخ 31 مه مراسمی را در شنژن برای رونمایی از چند محصول برگزار خواهد کرد. بر اساس تصویری که این کمپانی منتشر کرده در این مراسم شاهد رونمایی از گوشی شیائومی می 8 خواهیم بود.

بنابر گزارش های اخیر شیائومی قصد دارد در مراسم خود علاوه بر گوشی شیائومی می 8 از دستگاه های می 7، می 7 پلاس و Mi Band 3 رونمایی کند.

در گذشته تصاویری فاش شده بود که بر اساس آن شیائومی تمامی بلیت های مربوط به مراسم خود را فروخته است. این بلیت ها قیمتی در محدوده 125 تا 314 دلار داشتند. انتظار می رود که مراسم شیائومی در تاریخ 31 مه مهم ترین مراسم این کمپانی از تاریخ تاسیس آن باشد و 5000 نفر در آن حاضر شوند.

در حالی که شیائومی اطلاعاتی را در رابطه با دیگر محصولات حاضر در این مراسم منتشر نکرده است، انتظار می رود در این مراسم با شیائومی Mi 7 و Mi Band 3 ملاقات کنیم. این غول تکنولوژی چینی به تازگی اعلام کرده که از Mi 8 به عنوان محصول ویژه هشتمین سالگرد خود رونمایی می کند.

با توجه به رونمایی از Mi Max 2 در ماه مه سال گذشته، این امکان وجود داشت که از نسل آینده این محصول در مراسم 31 مه رونمایی شود. با این حال مدیر عامل این کمپانی در گذشته نه چندان خبر از معرفی می مکس 3 در ماه جولای داد ( شیائومی Mi Max 3 تیر ماه به صورت رسمی معرفی می شود ).

به تازگی دو نسخه از گوشی های شیائومی موفق به کسب تاییدیه 3C و FCC شده اند. بر اساس شایعات گوشی شیائومی Mi 8 به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود. انتظار می رود شیائومی در این دستگاه از نمایشگر 6.01 اینچی OLED و سیستم شناسایی تشخیص چهره سه بعدی استفاده کند ( شیائومی Mi 8 از سیستم شناسایی چهره مشابه آیفون X بهره می برد ).

این احتمال وجود دارد که شیائومی پرچمدار ویژه خود را به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز کند ( تماشا کنید: عملکرد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 در زیر نمایشگر ). گفته می شود این محصول برای تامین انرژی خود از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

ارسال نظر