شیائومی می 8 اولین گوشی هوشمند با GPS دو فرکانسه!

رسانه کلیک - تنها چند روز تا معرفی رسمی شیائومی می 8 زمان باقی مانده و به تازگی تصاویری از جعبه این دستگاه منتشر شده است که به GPS دو فرکانسه آن اشاره می کند.

شیائومی می 8 اولین گوشی هوشمند با GPS دو فرکانسه!

امروز اطلاعات جدیدی از شیائومی می 8 منتشر شده است. شیائومی در تاریخ 31 مه مراسمی را برای معرفی رسمی پرچمدار آینده خود برگزار می کند ( گوشی شیائومی Mi 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود ). تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس تصویری که به تازگی از جعبه این دستگاه منتشر شده شیائومی Mi 8 اولین گوشی هوشمند مجهز به GPS دو فرکانسه محسوب می شود ( تیزر جدید شیائومی Mi 8 احتمال استفاده از سیستم تشخیص چهره را افزایش می دهد ).

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد که پرچمدار آینده خود را به ویژگی های منحصر به‌فرد زیادی مجهز کند. این دستگاه به احتمال زیاد اولین گوشی هوشمند شیائومی با سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر خواهد بود. بر اساس گزارش ها این محصول به سیستم شناسایی چهره سه بعدی همانند آیفون X مجهز می شود.

در صورت استفاده از سیستم شناسایی چهره سه بعدی در شیائومی می 8 این محصول تبدیل به اولین گوشی هوشمند مجهز به این فناوری می شود. این احتمال وجود دارد که پرچمدار آینده شیائومی به GPS دو فرکانسه شرکت برودکام مجهز شود. این شرکت سال گذشته از GPS دو فرکانسه خود، BCM47755 رونمایی کرد.

[lightgallery images="170357,170358,170359"]

BCM47755 در مقایسه با GPS مورد استفاده در گوشی های هوشمند امروزی از دقت بسیار بالاتری برخوردار است. در حال حاضر GPS موجود در اسمارت فون ها دارای دقت 5 متری هستند با این حال دقت GPS برودکام به 30 سانتی متر می رسد. با توجه به این موضوع GPS شیائومی Mi 8 تا 16 برابر دقت بالاتری در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند دارد.

بر اساس تصویر منتشر شده از جعبه Mi 8 این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود. از دیگر مشخصات این محصول می توان به دوربین اصلی دوگانه، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به همراه سیستم شناسایی چهره، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این اسمارت فون از دو سیمکارت پشتیبانی می کند.

ارسال نظر